Karlijn. Een zeer moedige keuze. Veel succes alvast
Dribbelkont
Geplaatst: 07-04-12 20:37
karlijn moedige keuze maar denk inderdaad dat diaz meer is voor een kind i.v.m. haar hoogte en ze is ook niet al te breed zoe is gelukkig 6 cm groter en is veel breder en pas er net op. anders had ik haar ook moeten verkopen maar heel moedig van je en houden ze alex voor je vast tot je goed plekje voor diaz hebt gevonden? alex en jij passen bij elkaar en ik ben het eerste jaloerse iemand denk ik want ben ook helemaal weg van alex!!! hou je taai karlijn!!
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 07-04-12 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Niet netjes ellie... Hier kwamen ze vanuit dezelfde praktijk ook 1,5 uur te laat om het hondje van mijn ouders in te laten slapen, erg onprofecioneel en slordig..
Leuk filmpje jackytje en mooie avatar.
Mooie set Jess en knappe Gracey.
Fijn dat je zo goed les hebt Sandra!
Heel veel sterkte Karlijn.. Lijkt me een enorm moeilijke beslissing maar ik snap je goed.
Staat kayleigh goed hoor!
Dit kwam ik vannochtend tegen Hihuhuhuuuu Een nog vieze Izzy
Avelyn die haar nieuwe jasje even checkt Slaapkopjes Langpootmug Dit vind Indy ervan Vind ze zo leuk samen
Het is richting Utrecht. Kilometer of 35 dacht ik. Er zijn wel mensen die kunnen mennen, maar deze man heeft zoveel ervaring. En hij zet (naar horen zeggen) een jong paard eerst in een tweespan, naast een ervaren paard. Heb van meerdere mensen zulke positieve verhalen over hem gehoord. Dat vind ik altijd erg belangrijk, goede ervaringsverhalen vanuit mijn omgeving. Omdat het voor mij echt helemaal nieuw is, waardoor ik niet kritisch kan beoordelen ga ik daar op af. Ik hoop dat deze man mij ook de tak van sport wil leren.
---
Draaakje: dat is toch heerlijk. Aankomen en paardje lekker languit. Izzy vies, dat vind ik nog schoon
Karlijn: als ik mag vragen; wat vraag je zo ongeveer voor Diaz ?
Die meneer zegt mij niks, Maar het klinkt wel goed ja! Wat kost het ongeveer om een paard te laten beleren? ik kan het zelf wel, maar toch. Op 1 of andere manier vind ik het eng om het met mijn eigen paard te doen
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 07-04-12 21:40
Geeen idee, dat gaat ook mijn eerste vraag zijn. Maarja, wat het ook kost, zelf kan ik het niet. Dus moet het toch uitbesteden wat de prijs dan ook is
Beleren, maar ook dubbele stalling / weidekosten denk ik, daarna kar + tuig aanschaf. Gelukkig heb ik gespaard
hmm tienhoven. Dan moet je ook maar even vragen of er een ijzer onder moet? want daar is alles verhard, en geen bos etc.
Tienhoven ligt achter maarssen
Marcel van helden zie ik ook altijd in het bos met een aanspanning trainen. Of die ook beleerd weet ik niet, maar als instructeur ben ik zeer tevreden over hem
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 07-04-12 21:51
Je hebt 2x tienhoven he. Het ligt bij schoonhoven, dat is dichter bij vanaf mij vandaan. Ik had mij eerst ook vergist.
Over het stalgeld, dat ga ik ter zijne tijd aan de boer vragen hoe of wat. Dat ze op blote voeten staat wil ik ook even bespreken. Zou het wel rot vinden als ze op ijzers moet, maar ik zie zo'n man ook niet elke keer hoefschoenen omdoen. haha. Dat zijn ook echt dingen die ik vooraf even wil bespreken.
TurboTinker
Geplaatst: 07-04-12 21:52
tsja ijzers als ze 2 maanden veel over de weg gaat, kun je ze toch 1x onder laten slaan, en bij thuis komen weer eraf halen? maar dat moet je willen. Liever dat dan hele kapotte voetjes
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 07-04-12 21:53
Ja dat kan idd. Maar ben nooit zo van het wisselen of veranderen . Wel / geen ijzers.
Wisselen hebben wij jaren gedaan bij Bas hoor En Myrthe doen we het ook, die staat van april tot oktober op ijzers en dan weer blootsvoets, echt zonder problemen. Leuk voor de kar!!
king heeft ook een 4-5 maanden met ijzers voor gestaan.. hij heeft er geen hinder van gehad hoor(was omdat ie een scheur had, maar we pakken het nu anders aan omdat ik en ijzers niet goed samen gaan en ik eigenlijk een hekel aan ijzers heb hihi)
wou king ook graag voor de kar hebben, maar we moeten eerst maar eens normaal leren rijden.. denk dat we daarna pas aan dat kunnen gaan denken..
gelijk heb je siem, maar toch. liever 2 maand ijzers, dan alles naar de kl*te? Maar dat moet je gewoon even bekijken, weet niet hoe het in de andere tienhoven is qua bestrating