Ik ga jullie weer even verlaten, heb weer genoeg gespamd (en is nog laahaaaang niet alles ) Ga broodjes scoren en nog even het een ander wegwerken hier.
Janet, hoe idioter, hoe leuker
Laatst bijgewerkt door snowdon op 10-01-10 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt
DianneM
Geplaatst: 10-01-10 19:17
speciaal de horror voor Leon
draaakje
Geplaatst: 10-01-10 19:17
cavia hier, niet bij mij thuis, maar bij papa en mama.
fijn dat het laden is gelukt grit, kunnen ze toch even lekker gek doen. hier is de bak gelukkig nog redelijk door de laag sneeuw die isoleert, maar alles behalve ideaal.
Laatst bijgewerkt door draaakje op 10-01-10 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt
heb ook wel weer zin in de zomer hoor, lekker buitenrijden enz. maar dan ook weer snel te warm en veel vliegen en dazen. de paarden lijken dit weer prima te vinden.
ellieellende
Geplaatst: 10-01-10 19:23
toen was het echt bloody fiets hot! mei.... nog een paar maandjes.... Ahhhh willy wacht maar tot ik ben uitgegroeid denkt ie!
Weer heel veel fotos gezien, jullie hebben wat met die fotos haha Ik zal eens kijken of k nog leuke fotos heb. Ow en staarten de lucht in heb ik bij de tinkers nog niet gezien, Wel bij Guido ( draver ) Flynn heeft echt hele mooie lange manen Hele mooie auto gezien Een hele schattig hond gezien en lieve kalfjes Sandra, half jaar gaat snel he. Succes met school Peet op de scooter Berdien, vreselijk irritant, khoop dat het kind nu rustig is Leon is naar de C1000 geweest Heerlijke strand fotos gezien, kheb nu al weer zin in de zomer Mega sokken gezien Welkom Muds, wat heb jij een pracht paard !!! Wat plaatsen jullie weer geweldig fotos Leon je had gelijk, het was meer bij kijken dan lezen haha Berdien, nog oordopjes nodig ?
Nou ik ben net terug van stal, Was weer leuk, alleen het fietsen was vreselijk Heen weg ging nog wel had wind mee, was er binnen 3 kwartier ( met normaal weer fiets ik half uur ) Maar terug weg was een hell, wind tegen, sneeuw, sneeuwduinen, heb er een uur over gedaan bah. Maar op stal was iig leuk Ik zal eens kijken of k nog fotos heb
ellieellende
Geplaatst: 10-01-10 19:25
witte billen, nu zijn ze piesigstronteriggeel
DianneM
Geplaatst: 10-01-10 19:26
ellieellende schreef:
toen was het echt bloody fiets hot! mei.... nog een paar maandjes.... Ahhhh willy wacht maar tot ik ben uitgegroeid denkt ie!
dat is ze al wel denk ik hoor ze wordt 4 dit jaar
Mooie foto's, wat wit!!!
Laatst bijgewerkt door DianneM op 10-01-10 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
_Patrick_
Geplaatst: 10-01-10 19:26
Berdien wordt weer lastig gevallen door kind Leon toch nog niet weggejaagd
Patrick vorig jaar in de sneeuw voor het eerst dat hij sneeuw zag in zijn leven.
Patrick een jaar later in de sneeuw
ellieellende
Geplaatst: 10-01-10 19:27
Teuntje111 schreef:
ellieellende schreef: