Depresieve herrie die Muse..... (zegt ikke die een kaartje heeft voor Rammstein as zondag) Heb trouwens totaal geen zin om daarnaartoe te gaan, dusseh... als iemand wil gaan, voor 50,00 mag je mijn kaartje hebben
D_Travis
Geplaatst: 04-12-09 17:45
Vettt Puck!!!!
ons landje is af dus mochten wij onverhoopt weg moeten dan kan het, maar de planning is na oud en nieuw
Puchje
Geplaatst: 04-12-09 17:47
ellieellende schreef:
Depresieve herrie die Muse.....
Zéker, maar zó leuk
Laatst bijgewerkt door Puchje op 04-12-09 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 04-12-09 17:50
Van Muse gaat mijn hartje ook niet sneller kloppen . Maar leuk voor Puck en paps
Fijn Dagmar!
50 euro voor Rammstein Al kreeg ik er geld bij....... Is het uitverkocht? dan kun je het nog op MP proberen. En anders toch maar verdwalen met Snowdon .
Grit
Geplaatst: 04-12-09 17:52
Puck, jij zit telkens je berichten aan te passen Concert is dus niet vanavond
Teugels niet perse korter, grid, maar wel lager instellen van voor. Probeer zelf ook niet te veel druk op de rug te geven en ga ook niet achterwaarts in zwaar zand met een ongeoefend paard. Hoe ist geworden bij de kapper?
Joyce, krijg je geen kramp in je benen van die kat, die van mij wil ook altijd zo liggen, maar dat hou ik niet zo lang vol.
Mooi dat de rotstraal weg is, Grit.
NKOTB
Puck naar Muse, daar is m'n pa ook helemaal weg van.
Vreselijk leuk beest.............. Plast overal in huis, heb vandaag al afscheid moeten nemen van 2 kussens, een handdoek, een lenzendoosje, een mascara.... Zet overal z'n tanden in, heeft alle speeltje die we voor m hadden gekocht al gesloopt. Maar het is echt een schatje. Komt ook lekker op schoot slapen enzoo
heb helaas geen tijd om alles bij te lezen en te reageren, sorry.. heb ik iets belangrijks gemist? lees net van rammstein, gaan pim en ik ook heen zondag.
met huisje is alles super, is kei mooi geworden, ga snel een keer foto's maken, maar nu is het een beetje een zooitje.
heel leuk: we hebben een poes! ze is enorm leuk, we hebben haar dana genoemd. ze is heel mooi cypers, donkere strepen met lichte ondervacht. en ze heeft hier en daar een vlekje, soort lapjes kat met cypers. ze is enorm lief en knuffelig en we denken dat ze tussen de 1 en 3 is. ook is ze best groot.