Morgen werken, savonds paardjes, zondag uitslapen, paarden, knutselen in de wei en jij?
grrr
Geplaatst: 16-10-09 23:19
Morgen heerlijk met Banbay voor de wagen klein stukje, en zondag samen op pad... Morgenavond verjaardag... en met een hele week vrij in het vooruitzicht, voel ik me sowieso happy!
mijn pakje is al in zwolle en lemmer geweest. gister op de post gedaan en hoop dat hij morgen ochtend in wijchen is en dan voor 5 uur bij mij thuis. (zou wel makkelijk zijn met zadel passen )
Morgen verjaardag van me zus en zwager vieren. En twijfelen of ik wel naar stage ga aangezien ik nog niet lekker ben,en een keer goed wil uitzieken. Zondag nog geen plannen
Leuk nou hopen dat het morgen binnen is. Heb je er een foto van
grid
Geplaatst: 16-10-09 23:25
Ah leuk Marleen
en spannend maartje
Chantal twijfel stage
Hier uitslapen, naar Say, naar hugo en dan is de dag alweer om...
Zondag denk ik lekker lange rit en dan ... HH
of zondag Hugo en zaterdagmiddag/ avond nog aan zolder werken
Laatst bijgewerkt door grid op 16-10-09 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 16-10-09 23:25
Werken Dagmar
Lekker weekje vrij Marleen
Chantal, waar loop je stage?
Ik heb eindelijk weer eens een lekker rustig weekend. Morgen naar de paarden en thuis rommelen. Zondag gaan we rijden met joyfordogs@bokt, Joyce en ik te paard en haar man met Carlo op de kar. Lekker bijkletsen . En nog webcammen met mijn broer, nichtje en neefje.
meeste mensen hebben wel iets leuks dus zo te lezen
grid
Geplaatst: 16-10-09 23:28
haha doe ik
Veel paardenplezier zonder kerelgezeur
Laatst bijgewerkt door grid op 16-10-09 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 16-10-09 23:28
Grid; jullie weekenden zijn als snel vol met de bezoeken aan Hugo. En ook nog wat klussen tussendoor.
Ellen; zal je dit weekend 50 keer sms-en
Leuk Maartje!
Chanel_
Geplaatst: 16-10-09 23:29
Grit schreef:
Chantal, waar loop je stage?
Loop in een verpleeghuis stage. Het is een opname afdeling. De meeste mensen komen uit het ziekenhuis hier om te revalideren. Of wij kijken waar ze het beste thuis horen.
Goed maatschappelijk verantwoord bezig Chantal! Je waagt het Ingrid!!! ik laat lekker mijn telefoon in de auto liggen! hahahahaha
mnkortleve
Geplaatst: 16-10-09 23:33
Ik denk dat ik maar eens ga trachten Bonny te rijden zonder de omheining van de bak want John heeft nu al voor de 3e keer gebeld waar die isolatoren blijven en ze zijn nog steeds onderweg. Helaas is me wel verteld beter geen paard meer te rijden door de fysio, maar ik ben nu eenmaal heel eigenwijs.