Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

niet echt een charmante positie dus
Maar dun is ze niet want bij haar manenkam heeft ze van die ribbels. Ze krijgen naast gras helemaal niks hier

En het hoort ook gewoon zo

zwaar met vlagen, maar verder enorm gezellig en behoorlijk heet en zonnig, ben goed verbrand dus 

ellieellende schreef:Sommige shetlanders worden dik van lucht.... Ach joh, een afgetrainde shet ziet er toch ook niet uit??
Shetlanders zijn net zo goed paarden die recht hebben op een goed dieet en trainingsschema. En juist een shetlander die mooi in conditie is, leuk (aangespannen) gereden wordt kan machtig sjouwen en heerlijk in de omgang zijn. Het zijn meer dan grasmaaiertjes, het zijn net paarden 
Heb er zelf ook een staan die chronisch aan de zware kant is, dus we gaan er aan moeten geloven, meer rijden en conditie trainen. Kom net van een rit terug, en ze viel me tegen, minder uithoudingsvermogen dan normaal, nou was het ook warm, en heb ik de afgelopen weken weinig kunnen (willen, uit energie
) doen, maargoed, zal mezelf moeten skuppen. 
Sorry! Zal gelijk je pb opzoeken
zo ziet ze er in normale positie uit (met neus in het gras natuurlijk)

Denk dat ik maar eens wat meer met haar ga wandelen. 
En kunnen we die alsnog verkopen, ze wordt nu door Tosca gedekt, en toch, moet ik eerlijk zeggen is dat niet mijn keuze, dus heb ik liever een collin nakomeling. Als ze nu door Ryon werd gedekt, daar had ik wel 2 jaar voor op n merrieveulen kunnen wachten hoor
Ik ben ook weg van Yarah's naam
Volledig heet ze Yarah Mustache

was meer een soort sexlijn
he bah,je weet dat t kan gebeuren,maar t is zo'n slag.En Bianca heeft gelijk,je hebt er als eigenaar meer last van dan als merrie(nog steeds)