[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:04

oh nee, zie het al ze staat te schuren tegen het hek! incl. geniet lipje!
Vond haar achterbeen zo raar staan, vandaar

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:04

Dat is een lastige Grit, ben bang dat ik je niet kan helpen :n

@Ellen; Die laatste foto's staat ze haar kont aan de bakrand te schuren :+ niet echt een charmante positie dus :P Maar dun is ze niet want bij haar manenkam heeft ze van die ribbels. Ze krijgen naast gras helemaal niks hier :+

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:06

Sommige shetlanders worden dik van lucht.... Ach joh, een afgetrainde shet ziet er toch ook niet uit??

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:07

Dat is waar, Binqy is nog zo ielig, ook een jaarling natuurlijk maargoed, vind ze wat dikker toch leuker :+ En het hoort ook gewoon zo :P

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:10

Whaha, dikke shetlanders, nooit geweten dat die bestonden :')

Oooh, helemaal vergeten, Aniek, gefeliciteerd *\o/*
Ik vind Yarah zo'n leuke naam :P

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:15

Zijn er hier trouwens mensen die meedoen met de Tinkerrecordrit? Ik zit er over te denken met Guus te gaan :j

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:21

Die's in oktober he? :D
Lijkt me echt gaaf, alleen al om te kijken en foto's te maken :P

Trouwens, 'k had nog een paar foto's van m'n oom gekregen *D
Volgensmij heeft ie Mambo z'n ogen heel wat blauwer gemaakt, die zijn veel lichter :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:25

Wel mooi hoor Lois!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:43

:wave:

Ik heb keurig (wel in verschillende sessies) de afgelopen 20 blz bijgelezen, maar op alles reageren is me ietwat veel... :+

Ben zelf afgelopen woensdag richting Eindhoven afgereisd om daar t/m zondag mee te helpen in de parcoursploeg van het Concours Hippique. Was erg leuk :j zwaar met vlagen, maar verder enorm gezellig en behoorlijk heet en zonnig, ben goed verbrand dus :+

Joyce : alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :*

Grit : ik weet niet waar ie zit en in hoeverre hij wereldnieuws meekrijgt, maar wellicht kun je daar ook het eea over verhalen? En verder idd je dagelijkse dingetjes, maar ook nieuwtjes uit jullie omgeving? Lijkt me wel heel lastig idd hoor... vind het top dat je hem schrijft :(:)

ellieellende schreef:
Sommige shetlanders worden dik van lucht.... Ach joh, een afgetrainde shet ziet er toch ook niet uit??

Vind ik om eerlijk te zijn een behoorlijk rare opmerking :) Shetlanders zijn net zo goed paarden die recht hebben op een goed dieet en trainingsschema. En juist een shetlander die mooi in conditie is, leuk (aangespannen) gereden wordt kan machtig sjouwen en heerlijk in de omgang zijn. Het zijn meer dan grasmaaiertjes, het zijn net paarden :+

CP : die ribbels bij haar manenkam betekent wel foute boel, als ze daar vet gaan opslaan zijn ze veels te dik. Op die schuurfoto zie je ook duidelijk haar buik naar onderen hangen, voor een paard wat niet drachtig is, moet dat niet kunnen imo. Ook zie je haar buik duidelijk voorbij de boeg uitsteken. Kan je dr niet beperkt op de wei zetten en verder gewoon op een paddock / bak / whatever?

Ik weet dat het heel lastig is om een te dik paard te doen afvallen, maar het is wel belangrijk imo :) Heb er zelf ook een staan die chronisch aan de zware kant is, dus we gaan er aan moeten geloven, meer rijden en conditie trainen. Kom net van een rit terug, en ze viel me tegen, minder uithoudingsvermogen dan normaal, nou was het ook warm, en heb ik de afgelopen weken weinig kunnen (willen, uit energie :o ) doen, maargoed, zal mezelf moeten skuppen.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:51

Was een luchtige grappig bedoelde opmerking naar Chantal toe! excuse me! Dacht jij dat wij Hobje gebruiken als grasmaaier??? Die loopt misschien wel meer onder het zadel dan dat ie grasmaait toevallig. En nog is ie niet afgetraind maar lekker rond en gezond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:54

Ik was richting niemand persoonlijk, maar gewoon algemeen nav die opmerking dat je een afgetrainde shet er niet uit vind zien. Die ik dus serieus opvatte, ook vanwege de eerdere opmerking dat je Mira niet te dik vindt. Om eerlijk te zijn wist ik niet eens dat jij een shetlander hebt :+ :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:01

maya zou jij misschien die cv nog naar mij kunnen mailen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:06

Ooh fack :oo Sorry! Zal gelijk je pb opzoeken :o

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:07

De foto verteken ook wat hoor :+ zo ziet ze er in normale positie uit (met neus in het gras natuurlijk)
Afbeelding
Afbeelding

En tja, ons gras is nu eenmaal jong gras (afgelopen najaar ingezaaid) maar wij hebben overal gras dus tja, het is niet anders. Eerder kreeg ze nog wel brokjes maar daar is ze vanaf. Moet haar alleen nu eerst achter een draadje lokken wanneer ik de andere wil voeren :+
De ribbels zijn sinds ze geen brok meer krijgt minder geworden. Maar ze zijn er nog wel, Ik wil eigenlijk bezig met haar aanspannen maar heb geen geld voor tuig/karretje :n Denk dat ik maar eens wat meer met haar ga wandelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:10

Eventueel kan je haar als handpaard proberen? :)

Hier ziet ze er idd al wat minder enorm zwaar uit, maar nog wel redelijk dik.

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:12

Nou leon, dat doe ik misschien ook wel, dan zie ik ook hoe Yaartje eruit ziet over n jaartje :+ En kunnen we die alsnog verkopen, ze wordt nu door Tosca gedekt, en toch, moet ik eerlijk zeggen is dat niet mijn keuze, dus heb ik liever een collin nakomeling. Als ze nu door Ryon werd gedekt, daar had ik wel 2 jaar voor op n merrieveulen kunnen wachten hoor :D

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:16

Dankjewel voor de felicitaties :D Ik ben ook weg van Yarah's naam :D Volledig heet ze Yarah Mustache :)

En vindt ik Sheran Blue ook fantastico :P

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:21

Maya schreef:
Eventueel kan je haar als handpaard proberen? :)

Hier ziet ze er idd al wat minder enorm zwaar uit, maar nog wel redelijk dik.

Ok en wat is dat? :+

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:42

Weet je niet wat handpaard is? Ik neem het jonge en kleine grut hier ook mee als handpaard, oftewel:

Men nemen een bereden (braaf) paard, in jouw geval wellicht Girocco? En neem een tweede paard/pony en neemt die naast het bereden paard mee aan een touw of teugel.

Hier ben ik ook continu bezig de shetters niet te dik te laten zijn. Shiloh en Santa zijn momenteel redelijk afgetraind. Santa mede door veulen uiteraard, maar die gaat straks ook weer aan het werk( en dieet). Ik had de volwassen hengstjes hier ook op een stricte lijn met alles, stiekum vind ik het dan ook heel erg zonde dat Sorento momenteel bij de nieuwe eigenaar een overduidelijk hollands welvaren leven leidt :o

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:57

komt goed maya ben nu naar de paarden

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:57

Owja Dagmar, het is nog niet gelukt bij Shiloh om een foto van de wond te maken.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:19

Afbeelding
:D
Sorry jongens nog geen tijd gehad om bij te lezen, ga ik vanavond doen!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:21

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:24

:wave:
Ben weer terug van een weekendje slagharen,heb echt een supertof weekend gehad.Ben alleen erg verkouden en heb dus geen stem,leuk als je de telefoon op moet nemen op je werk := was meer een soort sexlijn

Weer een dood tinkerveulen ;( he bah,je weet dat t kan gebeuren,maar t is zo'n slag.En Bianca heeft gelijk,je hebt er als eigenaar meer last van dan als merrie(nog steeds)

Nog een kl*te berichtje,vriendin van mij was zwanger van haar eerste kindje,heeft er ook lang over gedaan om zwanger te wordn.Ze hebben bij haar 2 weken geleden een echo gemaakt,bleek niet goed te zijn.Na een punctie bleek hij het syndroom van down te hebben met nog meer afwijkingen.Ze hebben besloten om de zwangerschap af te breken,ze was 23 weken zwanger.Ze is vandaag ingeleid,zo vreselijk verdrietig allemaal. |(

Boncho wat een fijn nieuws

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:25

oh Mallow,wat gaaf.