Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben weer in het land der levenden, of ik me goed voel ehhh nee niet echt. Maar ja toch maar wat beter dan vanmorgen.
Ik vind uitstraling ook belangrijk, maar die kan je ook hebben als je dikker bent. Dat is ook het eerste wat mijn vriend zei, ik ben op je uitstraling gevallen, je hebt een soort gloed over je die je overal mee neemt. 
Ik heb niks met delfsblauw en laat mijn schoonmoeder daar nou net van houden, dus daar staat het hele huis vol ermee, voel me ook heel erg op mijn gemak daar hihihihi

Haha, ik had wat in het hoofd, nu eens kijken of het lekker is

.
(avond alweer bijna
)
vonden ze niet erg.. toen ik aan kwam rijden liepen ze meteen naar het hek.
ze genoot er echt van :p wou bij levera ook ff kijken maar die moest er niks van weten.. weg draaien, boos kijken en schoppen.. nou ja laat dan maar..
en aan d'r eigen buik te snuffelen Grit schreef:CP; je bent goed bezig om al het keukenapparatuur uit te proberen. En naar de huishoudbeurs geweest. Jij komt er wel

Ik houd van dingen uitproberen

was goed

timokyana schreef:iemand toevallig 1 van deze boeken te koop:
Ik zoek nog steeds het boek van chris irwin:
een paard liegt niet.
heeft iemand deze liggen die hij toch wel kwijt zou willen, je maakt me er erg blij mee
Verder zoek ik nog:
* De aard van het paard door Stephen Budiansky
* dressuur onder vuur
* The behaviour of horses Marthe Kiley-Worthington
* Downunder horsemanship Clinton Anderson
* boek van paard natuurlijk
* Denken als een paard' van Cherry Hill
mocht je nog een boek hebben waarvan je denkt dat hij tussen dit rijtje past, heb ik misschien nog wel interesse!