overigens postte jij het 3000e bericht in dit topic
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
voor Cynthia (lowara) die vandaag 21 jaar wordt 

Chubby schreef:Aan de flats![]()
Tja, kan het natuurlijk ook schijterij of schijteritis noemen maar dan klinkt 'aan de flats' weer net iets netter
Jellie schreef:Goedemorgen,
Ik moet nog bijlezen. Wilde effe melden dat ik gelukkig met mijn baas heb kunnen praten en dat is 'opgelost'.
Heb t nu effe heuul druk maar vanaaf ben ik van de partij.
Fijne dag
Maya schreef:Lonneke, als je weet dat je paard totaal niet tegen stroomdraadjes in combi met "vreemden" kan, waarom heb je dan niet tegen je stalhouder uitgelegd, waarom je wilt dat hij dat via het hek doet? Het paard heeft er een vervelende ervaring mee, jij weet dat, jij weet ook dat je stalhouder eigenwijs is, dus dat hij je niet zo serieus zal nemen mbt dat, waarom heb je dan niet gelijk uitgelegd waarom het niet via het draaidje mag? Bespaart je paard zoveel gestress... Sorry, maar ik begrijp je gewoon niet...
Ik zit op stage, heenreis ging wel, net al beetje bezig geweest, het gaat wel, ga zo de paarden voor naar Japan schetsen, en zien hoe dat gaat. Het is allemaal iets vermoeiender dan ik dacht, maar heb nog geen pijn ofzo. Even zien hoe dat schetsen gaat...
Leonoor schreef:Zo, box en hotel zijn geboekt voor de hengstenkeuring!!
Leonoor schreef:Zo, box en hotel zijn geboekt voor de hengstenkeuring!!

desillies schreef:Leonoor schreef:Zo, box en hotel zijn geboekt voor de hengstenkeuring!!
nu pas
hahahhahaahahahahahhahahahahhahaaa
waar gaan jullie slapen??
wij slapen luxe! zie pb Leonoor schreef:
ja nu pas jawij slapen luxe! zie pb
Lekker bij Jean in huis
was de eerste die officieel inschreef
irish_lady schreef:Leonoor schreef:
ja nu pas jawij slapen luxe! zie pb
Ik ookLekker bij Jean in huis
Vasthi schreef:
Die kleine donderstaan van mij heb ik het weekend ook even wat harder aangepakt. Gisteren liep ze al weer rustig met me mee over het erf. Ze leert erg snel.
Vasthi schreef:Die kleine dondersteen van mij heb ik het weekend ook even wat harder aangepakt. Gisteren liep ze al weer rustig met me mee over het erf. Ze leert erg snel.