[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 19:52

Ohh karlijn, wat naar.
Goed nadenken wat je wilt. ongelukkig zijn is ook niks.
En welke je ook kiest, ze vinden vast een goed baasje :j

Ohh lot had ook een filmpje geplaatst!! die ga ik eerst kijken!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 19:54

HijadelaLuna schreef:
Ikke rij wel mee :D <3 *\o/*

Sorry, had er helemaal overheen gelezen.

Super brave luna! je kletst echt heel lief tegen dr :+:

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 20:32

Karlijn, ik zou zeggen denk ik er echt goed over na echt heel goed :). Diaz is je maatje en Alex is ook je maatje die je als kleine "baby" al kent. Ik snap het twijfel en het gevoel van verraad. Ik hoop echt dat je er uit raakt met je keuze en je dan ook over een jaar of 2 kan zeggen van "jij bent de juiste keuze geweest" en niet van "had ik niet toch beter m'n gevoel voor ... (naam) gevolgt"

Net nog even gewandeld met BJ nou ga ik vaker doen en wat dingen bijschaven. Zodat ik tegen de zomer 'm terug gewoon aan het halster los kan laten meelopen :). Zou dan ook grotere stukken aan de hand gaan wandelen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 21:19

@karlijn :wat een vervelend dilemma zeg.goed nadenken zoals iedereen hier zegt,maar dat helpt je denk ik niet zo heel erg nu.ik moet momenteel ook soms keuzes maken die erg moeilijk zijn.voorbeeld:ruana is echt een schat,de laatste 3 maanden ben ik enorm naar haar toegetrokken.stel ze is niet meer te berijden.hou ik haar dan.weet niet of ik gelukkig ben als ik straks niet kan leren rijden op haar.die vraag maar ook nog tig anderen.

@janey:De arts heeft enkel een soort van diagnose gesteld op wat ik tegen de assistente heb verteld.dus eigenlijk een diagnose zonder de patient te hebben gezien.niet mijn idee van doktertje spelen.Ik betaal hem er toch voor.makkelijk geld verdienen als je het mij vraagt.
Ik geloof best dat hij een goede arts is,maar bij mij heeft ie het verspeeld.

heb vanavond gewandeld met ruana.werd zeker 4 keer opgehouden onderweg,dus was i.p.v een half uur,drie kwartier onderweg.
vanmiddag plantjes voor de tuin gekocht.veel hebben de winter niet overleefd.dus maar een nieuwe voorraad ingeslagen.
ik hoop dat morgen mijn furminators binnenkomen.ze liggen wel al bij de tnt post

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 08:24

Goedemorgen,

Ellie, ahh okee op die manier nou ja dan was ik als nog boos geworden zo een arts moet langs komen om te kijken en zelf de symptomen maar eens zien en dan conclusies trekken.

Karlijn, beetje kunnen slapen vannacht of heb je de hele nacht liggen nadenken? Ik hoop dat je eruit komt.
Maar als je Diaz zo in zou ruilen voor Alex lijkt het mij duidelijk, ga rustig opzoek naar een goed baasje voor Diaz of neem afstand van Alex want dit is niet leuk voor jezelf :n Je hebt Diaz toch bij Leon weg, ik meende ooit ergens ook nog te lezen dat Diaz officieel zelfs nog van hem is, is daar niets te bespreken dat hij een goed huisje voor haar zoekt?

Nou ja denk nog even goed na en bekijk wat opties succes ermee :(:)

Ik ga leren en als het straks droog blijft even mennen en misschien rijden :j

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 08:43

Diaz is 100% van mij, ik betaalde in termijnen, dus misschien dat Leon dat daarom zei toen.
Ik heb slecht geslapen.. Ik ga iniedergeval naar Alex vandaag

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 08:46

Probeer er van te genieten en denk echt even goed na!
Ondanks dat Diaz nu helemaal van jou is ik weet wel dat Leon op zijn website advertenties kan plaatsen voor andere, en hij vind altijd wel goede adressen voor zijn paarden :j

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 09:16

Das helemaal waar!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 16:30

Middag :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:11

Heey! Ben net terug van lekker ritje met SupahTink <3 Ze was erg lief, geen enkele keer lastig gedaan. Juist wat nerveus op sommige stukjes door de wilde wind. Ik heb 2 galopfilmpjes :)

Ps; Zagen jullie mijn nieuwe avatar al? :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:15

Das een leuke avatar zeg ! Hoe heb je die gemaakt Kaat ?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:17

Ik niet, heb het gevraagd aan iemand op bokt :)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:35

:D Ohh wat een leuk fimplje Lot!

Heb nog meer leuke filmpjes voorbij zien komen. :+
Miesemuisje of Claudia, 14 :D mooie leetijd hoor, ben meer dan 2x zo oud hihi

Karlijn, wel reeel van je om dit wel in te zien wat betreft Diaz en Alex. Misschien niet de meest fijne, maar wel eerlijk.
Mocht het ooit zo ver zijn en dat je een besluit kunt nemen, zit ik te denken aan het nichtje van mijn beste vriendin. Zij wil heeeel graag een tinker, maar haar ouders willen het alleen als er een stalling bij ons op stal vrij komt.

Pff ik heb nog wat foto's :D

Allereerst komt woensdag onze nieuwe loungeset! :D
Afbeelding
Deze komt op een extra terrasstukje wat we willen aanleggen buitenons gewone terras.

En dan Gracey <3 }:0
Ze wordt steeds mooier <3 18 april 5 jaartjes alweer..
Afbeelding

Afbeelding

Eff vandaag uit de wei gevist
Afbeelding

Afbeelding
Ze is nu zeker groter dan de haf op stal :-)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:38

Haha, ik ben 14, niet miesmuisje noch claudia :+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:42

Leuke filmpje kaat!

Jess wat is ze knap :+:

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:43

excuus, te snel gelezen hahaha

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 17:43

ja he en ze gaat nu meer uitzakken hahah, behalve als we buiten rijden, ze gaat loeihard!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 18:38

haha ik ben al 20 idd! :) kan gebeuren!

Jess_vH, wat is Gracey mooi zeg, Wauw <3

zo, weer 2 dagen stage achter de rug! Helaas volgend weekend al weer afscheid nemen! Het was maar kort (75 uur) maar ik weet zeker dat ik ze ga missen, en 1 speciaal <3

vanmiddag met de kids van stage nog even paaseitjes gezocht, was een groot feest haha.

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:31

Jaaaa king en ik zijn toppie samen!!

Gisterenavond gewoon zakken in draf(wel in de ring, maar het ging super!!) en vandaag had ik om 1 uur les en t ging super! De rem is zoek bij ons, hij gaat gewoon door alle druk heen. Na een half uur had ik zo waar al een beetje rem! ook kon de beenhulp al een stuk kleiner!
Mijn houding en balans was goed, maar ik laat nog niet genoeg los, dus zij geeft ook hele intensieve zit/houdingcursus. Dus denk dat ik die zeker ga volgen!!!
Ze omschreef king zn karakter ook heel erg goed. Hij is best onzeker, als je boos op hem wordt wordt ie bang en blokkeert ie. Maar hij is wel ondeugend en daar moet je hem wel voor aanpakken, anders neemt hij de leiding en dan gaan dingen niet goed. Te streng aanpakken is ook niet goed.

Dus mijn huiswerk: meer meebewegen in king zn bewegingen(dus mn handen niet stilhouden, maar meebewegen met zn hoofd, ook in mn schouders) de rem oefenen en werken aan ontspanning.
Draven is het volgend punt, maar hij moet eerst leren remmen en leren ontspannen.

Daarnaast is ook King zn grote liefde weer bij hem!!!
Op de stal in nispen had king een maatje. Ze misten elkaar natuurlijk heel hard toen king daar wegging.
Vandaag is ook zij verhuisd naar de stal waar we nu staan! Ze delen nu nog samen een stal, maar omdat ze van ons niet meer binnen hoeven te staan snachts, Dus ze staan samen heerlijk op de wei.

Iedereen blij dus!!

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 19:31

ben ook net terug van stapritje
heerlijk uurtje weggeweest
lang teugeltje rond om het dorp heen
nee ben ik aan het eten en doggies eruit en dan languit op de bank.
vriend is aan het werk en komt 22.30 thuis.
lekker bank voor me alleen haha

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 19:59

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 20:05

@kaat,wat een onwijs leuke avatar zeg.ik wil ook graag een avatar,maar elk plaatje wat ik van internet vis is te groot,ook al pak ik de juiste afmetingen of pixels.

@sandra,lekker bezig met king.als het goed gaat krijg je meer en meer vertrouwen!

vandaag uitgebreid getut.flink de rosborstel erover gehaald,en even de haren onder de kaak geknipt.ben bang dat anders straks de haren gaan schuren onder het halster.ruana vondt het helemaal niks,dus heb even mijn stalgenootje gevraagd te assisteren.
daarna even gewandeld.brr t is flink koud.mw had er figuurlijk flink de sokken in en moest ook af en toe de zweep voorhouden zodat ze niet voorbij zou lopen.maar ze was verder wel braaf.
alhoewel....was klaar met poetsen en moest even de zweep pakken uit mijn kastje.dus ik hou haar touwtje losjes vast zodat ik de zweep bijkan.stalhouder is net begonnen met voeren,dus ton met brokken staat los.ruana grijpt haar kans en ze duikt vol met haar hoofd de ton in.ze was toch gepikeerd dat ik haar stoorde !

@karlijn,oe wat een heftige keuze zeg.sterkte en hoop dat je een ontzettend goed baasje vindt

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 20:12

karlijn, dappere keuze! Heel erg veel sterkte hoor!!

stoute ruana dus hihi

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 20:16

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 20:17

Diaz schreef:
Nooit gedacht dat ik dit zou plaatsen:
;( |(
http://www.bokt.nl/markt/ad/32496/te-ko ... inker-diaz

:(:)

Verder nog prachtfilmpjes gezien <3
Knappe Gracey

--

Gister met Kayleigh met lange lijnen de weg op geweest. Stukje waar geen auto's komen. Deed ze echt super !! :D <3 Alleen 3 keer omgedraaid omdat ze het niet zag zitten. Dan vind ik het wel lastig, maar ze deed het goed. Toch maar in je eentje zo voor lopen. Netjes stilstaan tussendoor.

Heb mijn kiefer hoofdstel ook nog gepast. Staat netjes moet ik zeggen. Ff bitje eraf gehaald.
Afbeelding

Dinsdag ga ik waarschijnlijk op bezoek bij de boer / menner die Kayleigh voor de kar wil beleren. Even kijken hoe of wat handig is, prijs bespreken ect. Ben erg benieuwd :D Ga het wel moeilijk vinden als ze 1 a 2 maanden daar heen gaat.