ja, de laatste dagen springt ze steeds op Bries! Lijkt wat dat betreft wel een tochtige koe, in plaats van een hengstige merrie.. Willy is dus hengstig
snowdon
Geplaatst: 10-01-10 19:02
Maffe Willy
ellieellende
Geplaatst: 10-01-10 19:04
Ze moeten toch iets om warm te blijven! ik vind het prachtig om te zien wat ze dus klaarblijkelijk allemaal verzinnen
Mijn katten vinden die sneeuw echt helemaal niets, die willen echt niet naar buiten
Nou, ergste nachtmerrie niet hoor
Grit
Geplaatst: 10-01-10 19:12
We hebben de binnenmanege gehaald. Geladen vanuit de schuur, dat vonden ze wel wat raar, maar buiten was het te glad. De binnenbak is door de vorst ook niet echt goed meer. Maar goed genoeg om de benen te kunnen strekken, Tom en Vince hebben lol gehad als twee kleine kleuters
Isla heeft nu vanuit de DA speciaal voer voor een nierdieet. Alleen de combinatie van de twee ziektes botsen een beetje in wat goed is. Tips geef ik door aan haar! En hopen dat Isla weer goed op de been komt.
Kira tja, dat koude sneeuw aan je buik.
Petra, bikkel!! Op de scooter met die gladheid Lekker gespeeld met Whis!
Berdien gooit al haar frustraties eruit. Misschien moet je zo hard gaan schreeuwen en stampen dat ze het beneden horen en het jochie van verbazing stil is
Chantal, ik heb gezwaaid!!!!! Niet gezien????
Tobias, de nieuwe sterruiter van stal Snowville Go Tobi, Go Tobi.....
Stoere Patrick! Leuke nijn
Junia, hier zitten konijnenbokkers, maar ook CAVIAbokkers Hmmm, voor welke van de twee zal ik zijn
Jammer Britta. Maar wel iets leuks weer in het vooruitzicht
Leon, wat een vieze foto !!
Nog meer Snowville in de sneeuw . Hongerige Sierra