Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en ik heet Tessa, samen met mijn tinker gipsy strijd ik al 3 jaar voor winstpunten.. Eindelijk heb ik deze week 2 winstpunten gehaald:D, ik zelf ben daar erg blij mee.. En hoop dat we nog vele winstpunten zullen halen, en iets sneller ook haha
ik heb ook 17 jan weer een wedstrijdje en daarna nog niks op de planning staan ja leusden maar dat duurt nog ff heb ook maar coupons besteld kwam der achter dat der nog maar 2 heb
vandaag heb ik dressuur in bathmen, ben ontzettent zenuwachtig... ik heb al een paar dagen niet kunnen rijden(het weer, werk enzo) dus ik ben benieuwt. Tyron is daar gelukkig niet zo moeilijk mee, dus dat is wel fijn
poedersuiker joh, hebben we tyron ingevlochten en in de trailer gezet zien we onderweg dat de band lek is.. dus we hebben afgebeld dat vind ik echt niet leuk. zaterdag nieuwe poging, dan hier in lochem dressuur.
Welkom Tessa, Balen RoosG. Dat is inderdaad niet leuk.
Ik start aankomende zondag weer met Shadow. Voor het eerst L1 en meteen selectie voor de kampioenschappen. Verwacht er niet zoveel van maar we gaan het zien .
dat gebeurt echt irritant vaak, dat de verkeerde lijsten worden gequote. zo moeilijk is het toch niet om 1 of 2 pagina's terug te scrollen en de laatste aan te houden?
Tuurlijk wel, want dan moet je kijken enzo. En nadenken. En wat maakt het uit als de punten van een ander niet meer kloppen? Die van jouzelf kloppen toch gewoon?
klopt van nu af aan worden degenen die de onjuiste lijst aanhouden geketend en moeten 100 dagen op water en brood leven
gisteren trouwens oefenparkours gedaan met Lowara ( 1 meter) ging op 1 hindernis na ( een dubbel waar we beiden flink mee zaten te klooien) goed zondag ons 2de officiele springconcours
Jewel enkelspanSGMW klasse 2 + 13 dressuur M + 7 Vaardigheid L +6
Jewel en Blondie tweespan dressuur B + 1 SGMW (marathon) tweespan Jewel en Blondie klasse 2 + 6
Endurance: Julie met Goodwin 4 x goed uitgelopen, 9 winstpunten Sox 34 km uitgelopen. klasse 2 klaar Gilbey : 223 km uitgelopen (klasse 1), 17 winstpunten, klasse 2 klaar. Kitano's KoiBoi: KMrit, 27km, na P&A gestopt ivm hitte
Onderlinge dressuur: Viane (vanner) en Iris L1 + 2 Sayla L1 + 1 Lowara (grai) B + 14 Promiss (cob) B + 11 Chubby (grai) B + 5 Melby B + 4 Quincy B + 2 Prada : B + 2 Miss Mo B + 1 Tommie O'Donnell (vanner) B + 1 Buster (vanner) B + 1 Fayette B+1 Cody (cob) met Yarka 157pt B groen Kitano's KoiBoi (vanner) 182 B Femke B + 5 Biggels(grai) a proefje 183 punten.
Onderling Springen: Boris: L (grai) Bonny: B en L Lowara: BB en B Snowdon (vanner) Tommie O"Donnell (Vanner) BB Gilbey: B Fayette: 50 cm Kitano's KoiBoi 100cm Viane(vanner) en Iris 60cm
Western officieel: Mabellean: L4 Wran trail,pleasure , horsemanship en Showmanship at halter totaal 16 punten uit drie wedstrijden. Sam (sandra H + vriend): amateur + open: trail, pleasure en horsemanschip Blizz: WRAN C L3 trail: 2 pnt, L3 pleasure: 5 pnt, western horsemanship: 1 pnt (cob) nielsd: Wran C beginners, pleausure, showmanship en horsemanship Sita_: BAWR/VFAR Schooling; Trail Haarbal: Sheek: WRAN B L5: Trail: 10 pnt, Showmanship at Halter: 4 pnt, Horsemanship: 6 pnt) 20 punten uit 1 wedstrijd
Western onderling: Snowdon (vanner): pleasure, trail en horsemanship Blizz: WHS, trail, pleasure en reining, barrelrace (cob) nielsd: pleasure, horsemanship Sita_: Trail, Showmanship & Trail @ halter, Polebending Mabellean : trail,pleasure, horsemanship,Showmanship at halter en barrelrace Haarbal: Sheek: 1e Trail, 1e Pleasure, 2e Showmanship, 3e Horsemanship
Voltige: Piebald: C 'bettepet': basis, volgend jaar