Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leonoor schreef:Heb ze nooit durven opmeten![]()
Hoog voor mijn gevoel
dobbel schreef:een laag parcoursje moet kunnen toch, anders doe je het springen alleen de zondag.
Heel misschien gaan Iris en Viane ook meedoen met de cross, en dan wel zo dat wat ze niet aan durft op het moment zelf gewoon overslaat, meer voor de ervaring en de lol. maar dat is nog niet zeker.
dobbel schreef:nou volgende keer ga je er goed over heen leonoor.
iemand anders enig idee hoe hoog de hoogste is, als indicatie wat we moeten oeffenen
guppekop schreef:dobbel schreef:nou volgende keer ga je er goed over heen leonoor.
iemand anders enig idee hoe hoog de hoogste is, als indicatie wat we moeten oeffenen
Volgens onze duimstok was alles rond de 70 cm hoog.
WenK schreef:Wanneer is die crosstraining? Moet zeggen dat ik eigenlijk niet zo goed meer durf, noch het springen noch de cross.... Erg he, chicken ben ik ook...
WenK schreef:Hmmm, tot wanneer kun je opgeven voor die training? De 31e kan ik misschien, de 14e niet en de 28e wel...
MelanieB schreef:Ik wou ook mee doen met training, maar wil de laatste dag niet mee aangezien ik dag ervoor SGW heino heb, word iets teveel van het goede
Dus had al aan evy gevraagt of dat kon, kon zei ze, maar michel, hoeveel word het dan?