Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus geen ICS voor hem 
) snowdon schreef:haha typfoutje van Bonte
Bonte schreef:snowdon schreef:haha typfoutje van Bonte
Waar???
snowdon schreef:"Laatst bijgewerkt door Bonte op 24 feb 2008 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt"
ik wist niet dat hij vorig jaar ook al bij het ICS was gekeurd,sorry!Leonoor schreef:Die heeft meer sokken dan BasDus geen ICS voor hem
(hoewel ze voller en langer zijn dan ooit en zelfs over zijn hoeven gaan hangen tegenwoordig)

) 
Ik heb dus maar 70 foto's gemaakt, was meer aan het helpen oppassen op tyse , arme mariska was zo gestrest hihi,
me moeder heeft wel 600 foto's dus dat zit wel goed, op naar schijndel daar maken we het net zo gezellig, met net zulke mooie hengsten!
Amandake schreef:Men Romabelletje (word in Juni pas 2 jaar) is ggk en een derde premie.....ben toch een beetje trots op men ventje
Amandake schreef:Ben vandaag voor het eerst in men leven naar een hengstenkeuring geweest,en het is me reuze meegevallen qua sfeer en organisatie.
Men Romabelletje (word in Juni pas 2 jaar) is ggk en een derde premie.....ben toch een beetje trots op men ventje
Terwijl je nog nooit op een hengstenkeuring bent geweest