en rommulus... tis zondag, uitslapen mag dan, maar adn moet je niet ook afsprekn met visite he;)
eh dit is visite die binnen komt lopen wanneer het um jeukt is een goedde kennis van ons en die komt gewoon spontaan aanwaaien het gebeurd zelden dat ie zich meld van tevoren en dan nog is het wel eens 10 min vantevoren
idd maar ach we hebben het er wel voor over we zijn al jaren bevriend met hem (voor mijn geboorte) dus we zijn het gewend ach er komt wel eens vaker visite zomaar binnen rollen
rommulus
leon als je het leest ik heb ook al 4 keer een post neer gezet maar telkens weer gelaten voor wat het is ik kom dr veels te vaak tegen en erger me vaak groen en geel dus ik laat het maar heb al zovaak mot met dr
ik geloof dat ik haar minstens eens per week tegen kom en vaak is het zo als zij gepost heeft laat ik het voor wat het is anders ga ik gruwelijk ruzie schoppen
ach ik reageer er al niet meer op banketstaaf dr zo overheen als het moet maar ga dr niet meer tegen in tenzij het me echt in het verkeede keelgat schiet
Vanmiddag heerlijk naar het bos geweest en een paar fotootjes gemaakt. Was trouwens super druk in Oosterhout. En heb nog steeds niet gevonden waar die dieren nou los lopen, zonder dat je eerst een uur moet gaan lopen om er te komen.
rommulus
De Ketenbaan aflopen, blackstar! En dan bij de poortjes naar binnen. Als je niet veel wilt lopen, moet je natuurlijk wel net het geluk hebben dat ze in die hoek staan. Het is een groot gebied. (Nuja als ik te paard ben, vind ik het redelijk klein)