Gefeliciteerd met jullie stermerrie! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd met jullie stermerrie!
Het was verdiend hoor, ze is echt supermooi, ik zei al die appeltjes op haar vacht, dat maakte het helemaal af 
(en ze was een goede paarden(baby)zitter
)
Biancaa schreef:@Hetty nu volgend jaar niet komen als Noa komt heHet was verdiend hoor, ze is echt supermooi, ik zei al die appeltjes op haar vacht, dat maakte het helemaal af
IEDEREEN van HARTE GEFELICITEERD met de behaalde resultaten
Snap dat nooit zo goed je wilt ze toch op z'n/ haar mooist presenteren
ach zo lijkt de rest weer extra wit
Had ik haar staart toch nog wel redelijk, doe ik de klep open, zit ze echt helemaal onder de poep whaaaa was echt schrikken! Tja dan moet je als dom blondje toch voortaan maar de staart over de stang doen he 
Ach volgend jaar, zijn we weer een jaar verder en dan zie ik wel weer. Ik ga in ieder geval wel weer naar de keuring. Ik ben al blij als ze dan weer 1e premie krijgt. Dagkampioen of kampioen is uiteraard ook erg leuk, maar die 1e premie is toch hetgene waar je het voor wilt doen
Ach echt een tinker he, krijgt alles voor elkaar om vies te worden
Nee natuurlijk niet jou merrie weet hoeveel je ermee bezig bent geweest
--> Leon had t er o.a. over mooie merrie niet gewassen
Maakt niet uit of ik eerst een ander rondje loop, ze presteert het dus elke keer weer....

(en ik ben er trots op
)
ik heb er maar een stuk of 3 weggehaald...die waren een beetje te erg
Ik had er een pantykous overheen gedaan en Dianne heeft voor mij de bandages eromheen gedaan, dubbelop dus... Noa kan dat namelijk ook erg goed 
Het was echt een gezellige dag, vond het ook erg leuk dat Danny mee was
Zie je vanmiddag wel weer