Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

snowdon schreef:Ai grid, een 'lekker' dagje dus gehad.... oops.
Maar nu niet het beleid van die laatste man vergeten voor het geval ze ooit weer niet de trailer op wilt! Mag ik vragen hoe hij het aanpakte?
--> wat ik van te voren al gemeld had, dus werd lichterlijk geirriteerd door hem
wat Say ook merkte
)
maar pff thuis kon ik bijna niet slapen omdat ik niet snap waarom ze nou weer zo moeilijk deed en hoe ik dat nu weer kan oplossen enz enz enz ...
:
, balen dat mijn laars kapot ging
en ik dus op schoenen moest ...:

rosvanooit schreef:Ja, dat was ons tinkertje die gewonnen heeft.
Ja Nelleke, dat was Janneke dus.
Ik vond het een hele leuke, gezellige dag samen met alle andere tinkerliefhebbers.
Gaaf om al die tinkers eens samen te zien, al had ik er meer verwacht.
Maar toch heel erg leuk.
En natuurlijk trots op onze kanjer.
In Hank was ze ook al 1e toch
heb op dat moment volgens mij helemaal niet in de gaten dat ze zo dicht bij mij staat was denk springen aan het kijken of zo 

Sorry prada trouwens dat ik niet zoveel met je geklets heb --> was een beetje zenuwachtig voor het springen
en ook bezig om met Lieke te kletsen enzo 
ah was dat het! Ik denk al wat kijk ik strak richting springbak
Pradaatje schreef:Waren we naar dat ene meisje aant kijken die zo super hard sprong!
Haha maak nie uit
, maar die andere was ook al tijdens het inspringen alleen maar aan het jagen (schoppen/ opjutten) en dat beesie maar steeds uitgerekter en platter over de hindernis
Vond haar dus niet zo netjes rijden
[/quote]
Ik heb verder niemand echt "bewust" gezien , was er te zenuwachtig voor haha.
Noortje je was zeker niet de enige met zenuwen

Was jij niet ook diegene die op mij moest wachten toen ik de emmer met water aan het vullen was voor de paarden?