Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Biancaa schreef:Zo ik ga ook nog maar even weer verder, er zijn er weer zoveel bijgekomen![]()
Wiskey Mooi gekleurde tinker, jammer om zo te zien hoe zijn sokken zijn. Ziet er voor de rest wel leuk uit! Mooie manen, leuk zo 2 kleuren. 3250 euro
bedoel je dta je zijn sokken neit goed geneog kunt zien?![]()
Jaaaaa dat was het weer, ben weer bijNuage, je bent helemaal mijn noa en Bries vergeten. Er staan wel geen foto's maar je weet toch wel hoe ze eruit zien
Ik zet zo even een nieuwe foto neer met info, das wat makkelijker voor iedereen

)!

dus een ruin heeft voor mij "geen waarde" bovendien spreekt hij me echt totaal niet aan. 
maar wél bedankt voor het compliment richting mijn paardje natuurlijk

ziggy_janet schreef:Mensen ik heb wel weer eens zin om te taxeren.
(ik weet dat je oude topics eigelijk niet omhoog mag schoppen, maar maken jullie voor deze een uitzondering)

Patty vind in de wei rijden hartstikke leuk en een sprongetje maken vind ze ook wel leuk. Patty heeft vorig jaar bij ons een heel leuk veulentje gehad, Binkie. Een prachtige driekleur. Patty is ook moeder van Vaisha, wat je goed terug kunt zien. Patty is dus ook een zeer geschikte fokmerrie. Patty kan van alles een beetje maar het moet haar nog geleerd worden. Dat is dus ook de reden dat ze niet geschikt is voor beginners.