Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chubby schreef:Maar veulen gaat niet mee he.. En zelf melken had ik ook aan gedacht, dus gisteren een geprobeerd.. Maar dat kostte me bijna mijn leven

Citaat:Dan kan je gewoon een keer komen, en dan rijden we gewoon een keer met een klein groepje!
Dus zijn er meer achterblijvers, of is er wat te doen daar in de omgeving? Of...Is daar in de buurt evt. nog een paard te huren?
Was op 02 juni 2002 volgens mij?mabellean schreef:Dat word dan pas in juni.Kunnen we dan nog het bos in?Ivm de dazen.Ik ben er wel eens geweest met de tinkervereninging ( nu het ics) jaren geleden.Het was er wel mooi rijden daar.
Pradaatje schreef:In het bos en op de vlakte valt het nog redelijk mee, heb afgelopen zomer ook redelijk veel buitengereden. Met een beetje vliegenspul blijven ze al gauw ver weg.

ik ken de duinen bijna op mijn duimpje, maar dat betekent niet dat ik echt alle weggetjes ken
maar we gaan ons best doen 

Ik zou het verder ook niet weten, zo in je uppie duurt 2 uur idd wel erg lang...
nog niet afgesproken.... maar kan ie ergens neerploffen op een terras oid?
dus daar kunnen ze zich vermaken
Pradaatje schreef:Ja volgens mij wel. Dan zou Maris even zo moeten antwoorden.