Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tinkerfan555 schreef:Ik ga helemaal in Pink!![]()
\
Enne Tamlin, wij gaan elkaar wel ff ontmoeten he?
Rais schreef:Hhhmmm, als ik het zo lees wordt het stiekem toch een serieuse bedoeling. Denk dat ik ook maar weer eens ga oefenen. Twee weken terug kende ik de proef uit mijn hoofd (voor de onderlinge) dus dat moet niet zo'n probleem zijn.
Ik heb af en toe ook wel moeite met het doorzitten, al helemaal wanneer hij niet echt ontspannen is. Het aangeloperen levert bij mij soms ook nog problemen. Ach we hebben nog ruim weken.
Buster schreef:Willen jullie misschien in een apart topic de paarden waarmee je komt even op foto zetten?
Dan herken ik de Bokkers wel!
Probeer ik ook nog wat leuke plaatjes te schieten!
Cheveyo schreef:Ik weet al hoe dat vele doorzitten bij de groene proef komt. Volgens mij moet je na het doorzitten in de galop aanspringen, ons idee was dat wij dan maar moesten blijven doorzitten en dat werd heel lang...
Cheveyo schreef:Buster, kijk maar in mijn profiel daar zie je hem wel staan. Weet niet of het mogelijk is voor jou om al die Tinkies te onthouden qua uiterlijk hihi.
Buster schreef:Cheveyo schreef:Buster, kijk maar in mijn profiel daar zie je hem wel staan. Weet niet of het mogelijk is voor jou om al die Tinkies te onthouden qua uiterlijk hihi.
Ik zal voor de tijd even de profielen er op naslaan!
Ach, al die Tink's lukt misschien niet, maar ik ben al lang blij dat ze vlekken hebben; zijn ze heel wat beter mee te herkennen, je zal eens Fjorden stuk voor stuk moeten herkennen...