spannend peetorlan!
Tjee Frenia, das ook best rot, hopelijk valt het allemaal mee.
Ook succes met de scan Leonoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leonoor schreef:Zit meteen even op de kalender te kijken voor Kyara en ik vermoed dat ik pas op 10 juni ruimte in mijn eigen agende heb voor de scan. Mits ze dan niet al weer hengstig is
na veel geruststellen en herhaalde pogingen is ze me dan toch gevolgd naar buiten waar ik haar nagekeken heb en heb laten lopen. Vanmorgen leek ze wel wat stijf, maar ze is vrolijk, eet goed, lijkt geen rugpijn of verrekingen te hebben...
ze kwam gisterenavond bij mij aan de staldeur knuffelen en tleek wel alsof ze me begreep toen ik zei dat ze int vervolg toch voorzichtiger moest zijn

dobbel schreef:Ja maar henk jan bied ook aan dat daar alles geregeld kan worden, omdat de da daar toch een paar keer per week komt, daar zal nu wel voor gekozen zijn.
komt vast een mooi veulen uit dribbelkont, O Malley is een mooie hengst.
Maar ja, 3 weken laten staan wordt ook erg prijzig natuurlijk..
Maar wat je van ver haalt is lekker!
mijn "lekkers" staat hier 170 km vandaan

ze heeft vast eerst de kat uit de boom gekeken de vorige keer, en vindt het nu gewoon lekker
Tosca heb ik daar gekocht. Geweldige mensen, ik kom er nog regelmatig. Daar kun je echt met een gerust hart je merries achterlaten. Maar ja, ik val niet op bont

snowdon schreef:Elke: Maestro!
Zal je pa ook wel een goede optie vinden![]()
![]()
effe opzoeken 
en verder brengt ie wel alles mee wat je wilt (sokken, zwaar beenwerk, uitstraling, ...)
)
was wel erg beweeglijk, dus moeilijk vast te leggen op foto 
koppie, beenstompjes, kont,... GAAF!!! 
) en uiteraard homozygoot en er is kans dat Noa dit ook is. Een homozygoot veulen is altijd goed utieraard