[TI] Uitkijken naar Tess en Swieb (gestolen)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie1018

Re: Uitkijken naar Tess en Swieb (gestolen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 07:58

weetje daar schiet je niks mee op. ik zou het ook wel willen hoor en ik gun het jullie ook dat tess en swieber weer thuis staan, maar je krijgt er alleen maar meer problemen door.

Carry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:49

Ik hoop voor jullie natuurlijk dat swieber terug naar huis komt via de rechtbank etc. Maar bekijk (mensen die reageren in het topic) het ook eens van de andere kant. De mensen waar hij nu van is hebben tijd + geld in gestoken en wisten niet dat hij was gestolen. Dat moet ook moeilijk voor hun zijn, vooral dat de oude eigenaar hem nu terug wil (begrijpelijk) en straks zitten de huidige eigenaren zonder geld en zonder paard. Die zullen zich dan ook bestolen voelen.

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:55

Zoals het nu is loopt het allemaal officieel via de officiele gerechtelijke weg. Nadeel is dat het erop gaat lijken dat ik straks zo oud en bejaard ben tegen de tijd dat mijn paard thuis komt dat ik niet meer kan rijden en hij niet meer te rijden is bij wijze van spreken. Gevoelsmatig zou ik hem liever terug gaan halen, verstandelijk, en daarvoor heb ik gekozen, loopt het officieel.

kimmie1018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 17:47

erg silm meis !