silas schreef:en wat een foto.......grrrrrr....
Ik kan haar nog wel overtreffen hoor, met een grrrr foto van jou
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
silas schreef:en wat een foto.......grrrrrr....
Cayusejuh, Jacky2, Quincy, Kiara, Tinkermuts, oa...
Wel heul veul prachtige Tinks gezien vandaag!
Mag ik de winnaars even hartelijk feliciteren nog met het prachtige resultaat vanaf hier?! En voor diegenen die het een beetje tegenviel een dikke knuffel!
en
Hoe is het met je paps?
Bonte schreef:silas schreef:en wat een foto.......grrrrrr....
Ik kan haar nog wel overtreffen hoor, met een grrrr foto van jou
maar dat wist je dus al
Gelukkig viel de verwonding aan haar achterbeen mee na een schop van een boze merrie. Ik schrok er wel erg van, het was een flinke knal! Chubby schreef:Shayla, weet niet of het je opgevallen was, maar 2 ringmeesters deden lekker met je jankpartijtje mee hooren
![]()
Vertel.....wie nog meer ??
Valt me weer tegen dat het er hier nog niet op stond hahaha!
Mensen zullen wel denken dat ik iemand heb omgekocht! Dat was echt té gek voor woorden, zoiets heb ik weleens voor de grap geroepen maar dat dat ook ECHT ging gebeuren... WAUW!! Ben echt trots op mijn meissies maar vooral op Nuala die het zootje uitgepoept heeft 
Zoveel mensen gezien vandaag !
bonte schreef:Ik kan haar nog wel overtreffen hoor, met een grrrr foto van jou
pas op hoor.....
kom maar, kom maar, kom maar
Ik haal ze wel weer hoor !
Shayla schreef:Chubby schreef:Shayla, weet niet of het je opgevallen was, maar 2 ringmeesters deden lekker met je jankpartijtje mee hooren
![]()
Nee was me eigenlijk niet opgevallen![]()
![]()
Vertel.....wie nog meer ??
ik dacht al: niet weer he Vasthi schreef:Ben blij dat Hindu het van het kind van die rotmerrie gewonnen heeft! En nu nooit meer klagen over die knappe kinderen van Nuala hoor! Ook al zijn ze effen, ze lopen (bijna) iedereen eruit.
Maar moet wel realistisch blijven, als Hindu er als een hert bij loopt zal ik de eerste zijn die dat zegt hahahaa
Shayla schreef:Haha geinig he ? Dat was nou echt een "Bokt-kampioenschap"
Als je ze nog een keer nodig hebt roep je maarIk haal ze wel weer hoor !
Volgend jaar doe ik vast wel weer een beroep op je, hopelijk kan ik ook nog eens iets terugdoen! desillies schreef:superroos,Cayuse,Wenk,Jacky2,Esme,Silas,Snowdon,Jellie,Shayla,Vasti,Yarka mennnnnnn wat een bokkers waren er daar.
Bonte schreef:desillies schreef:superroos,Cayuse,Wenk,Jacky2,Esme,Silas,Snowdon,Jellie,Shayla,Vasti,Yarka mennnnnnn wat een bokkers waren er daar.
Ik ook hoor