[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonte

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:59

silas schreef:
en wat een foto.......grrrrrr....

Ik kan haar nog wel overtreffen hoor, met een grrrr foto van jou

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:00

Hallow!

Ben ik ook weer. Heb een gezellige maar lange en vermoeiende dag gehad. Jammer genoeg niet eens alle bokkers gesproken Cayusejuh, Jacky2, Quincy, Kiara, Tinkermuts, oa... Wel heul veul prachtige Tinks gezien vandaag! Mag ik de winnaars even hartelijk feliciteren nog met het prachtige resultaat vanaf hier?! En voor diegenen die het een beetje tegenviel een dikke knuffel!

Ben vanaaf natuurlijk nog wel even langs mijn mooiste gereden, die al lekker warm binnen stond, maar nog wel een knuffel verdiende, zomaar...

Nadine, wat een heerlijk ondeugend lachje op die foto van je dochtertje!

Vashti, hoe gaat het met het beentje van Cesair? Heeft ze er geen last van?

Shayla, weet niet of het je opgevallen was, maar 2 ringmeesters deden lekker met je jankpartijtje mee hoor en

Jellie gaat op de setjes tour met haar knollie! Foto's! Wel fijn dat ze lekker reed. Soms is het wel eens lekker dat ze wat frisser zijn, als ze zich dan overgeven rijdt het heerlijk! Sh*t van je laarzen zeg...

Mamauba, plaats je de link nog een x als de site in de lucht is? Hoe is het met je paps?

Karuna, van harte met je nieuwe stekkie! Wanneer krijgen jullie de sleutel volgens de planning?

Ik ga eens lekker in bad met een goed boek...

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:02

oh nadien..........ik heb hier dus een uitvergroting van een foto van dat moment.....en elke keer als ik er naar kijk voel ik de emoties en trots,......

#Shayla: ik begrijp je gevoelens helemaal!!! Geniet er maar lekker van want die pakken ze je niet meer af

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:03

Bonte schreef:
silas schreef:
en wat een foto.......grrrrrr....

pas op hoor.....

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:03

eeeuhm karuna... het eerst wat ik dacht toen ik je link las was: eeeuhm... da's doesburg hoor... maar dat wist je dus al
ziet er uit, dat moet wat worden!!

jellie, sneu voor je buren zeg?! brr wat een spannende momenten zullen dat zijn geweest.

en over je laarzen... de 3e keer al. importeur bellen en probleem voorleggen?

sandra en BP-ers en jacky felies met de 1e premies en kampioenschappen!!!
en... de rest???

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:07

Karuna, van harte met jullie nieuwe huis! Ziet er mooi uit hoor! Hebben jullie al iets voor Connor gevonden?

Jellie, beetje dwarse Flan vandaag dus? Fijn dat het toch goed afgelopen is met het kindje.

Wat een lief meisie die Lenthe. Schatje! Wat veel haar! (ik vroeg trouwens om foto's, had nog steeds niets gezien)

Hier ook nogmaals, gefeliciteerd allemaal. Vooral met Shayla was het echt spannend. Ik kan me je emoties zeker voorstellen.

Cesair heeft een 2e premie behaald, ik ben tevreden. Tuurlijk hoop je op meer, maar je kan niet alles hebben Gelukkig viel de verwonding aan haar achterbeen mee na een schop van een boze merrie. Ik schrok er wel erg van, het was een flinke knal!

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:09

Chubby schreef:
Shayla, weet niet of het je opgevallen was, maar 2 ringmeesters deden lekker met je jankpartijtje mee hoor en

Nee was me eigenlijk niet opgevallen Vertel.....wie nog meer ??

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:13

Dat was idd een flinke knal Diny, was echt een gemene trap. Moest later ook nog oppassen voor die merrie, niet echt fijn als paardjes trappen.

Nou wij hebben ook een topdag achter de rug Valt me weer tegen dat het er hier nog niet op stond hahaha!

Hindu haalde tegen mijn verwachting in een 1e premie, was heel trots op haar. Lilah een tweede en die had ze ook wel verdiend, ze liep gewoon bagger mag je wel zeggen

Maddox ook een 1e premie. Toen op het jeugdkampioensschap werd Hindu reserve jeugdkampioen en Maddox jeugdkampioen hahahahahahaha Mensen zullen wel denken dat ik iemand heb omgekocht! Dat was echt té gek voor woorden, zoiets heb ik weleens voor de grap geroepen maar dat dat ook ECHT ging gebeuren... WAUW!! Ben echt trots op mijn meissies maar vooral op Nuala die het zootje uitgepoept heeft

Toen werd Maddox nog reserve dagkampioen, van ja Shayla die konden we echt niet verslaan, wow wat kan die lopen zeg! Nog gefeliciteerd, echt helemaal verdiend gewonnen!

Was echt een topdag... zit nog in lekker roesje.. ben wel doodmoe hahaha

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:14

Petra hield haar oogjes ook niet droog....

Gelukkig dat het meevalt bij Cesair Vashti. Ik stond er met m'n rug naartoe, maar hoorde de klap inderdaad.

Esme... Dat soort nieuwtjes is veel leuker om zelf te vertellen!!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:16

iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten hoor! top!

verder even weinig te melden... morgen wel weer een keer lekker rijden!

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:18

Wie was Petra ook al weer ?? Zoveel mensen gezien vandaag !
Esme jij ook nog een keer gefeliciteerd !

dobbel

Iedereen van harte met de premies zo te horen een top dag,

desillies

ja en ik vond het ook erg gezellig vandaag,vond de opmerking van iemand die Chubby de ringmeesteres noemde ontzettend geestig,deed me aan iets anders denken

veel tinkers gezien zoveel verschil ook onderling,echt geinig.
Jean nogmaals hartelijk dank voor je lift!
Nicole,jij bent echt een leuk mens,ben blij dat ik je een kaartje heb gestuurd in het ziekenhuis (Jostiband hahahahahhahahaaa)
Superroos,Cayuse,Wenk,Jacky2,Esme,Silas,Snowdon,Jellie,Shayla,Vasti,Yarka mennnnnnn wat een bokkers waren er daar.

iedereen van harte met de resultaten,esme de dubbele felicitaties

Nuage

Ik vond het zo grappig toen Maddox en Shayla in de ring liepen, ik vertellen dat jij voor mij dat witte halster had gekocht hahaha

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:19

Ben blij dat Hindu het van het kind van die rotmerrie gewonnen heeft! En nu nooit meer klagen over die knappe kinderen van Nuala hoor! Ook al zijn ze effen, ze lopen (bijna) iedereen eruit.

Wat lief dat Petra en jij mee stonden te huilen Jacqueline...........

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:20

bonte schreef:

pas op hoor.....

kom maar, kom maar, kom maar

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:21

Haha geinig he ? Dat was nou echt een "Bokt-kampioenschap"
Als je ze nog een keer nodig hebt roep je maar Ik haal ze wel weer hoor !

Bonte

Shayla schreef:
Chubby schreef:

Nee was me eigenlijk niet opgevallen Vertel.....wie nog meer ??

en ik achter mijn camera ik dacht al: niet weer he

Nuage

Vasthi schreef:
Ben blij dat Hindu het van het kind van die rotmerrie gewonnen heeft! En nu nooit meer klagen over die knappe kinderen van Nuala hoor! Ook al zijn ze effen, ze lopen (bijna) iedereen eruit.

Ik klaag niet hoor Maar moet wel realistisch blijven, als Hindu er als een hert bij loopt zal ik de eerste zijn die dat zegt hahahaa

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:22

Ik zag mezelf wel voorbijkomen op foto's van Nadine, maar gelukkig van ver ver weg

Petra had dat turkoise (sjips, weet ff niet meer hoe dit gespeld moet worden en geen zin om op te zoeken) shirt aan. Ringmeesteres van ring 1...

Dinie, ben gewoon een emotioneel mutske... En best lief hoor

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:23

Shayla schreef:
Haha geinig he ? Dat was nou echt een "Bokt-kampioenschap"
Als je ze nog een keer nodig hebt roep je maar Ik haal ze wel weer hoor !

Ja vond het echt leuk! Volgend jaar doe ik vast wel weer een beroep op je, hopelijk kan ik ook nog eens iets terugdoen!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:24

desillies schreef:
superroos,Cayuse,Wenk,Jacky2,Esme,Silas,Snowdon,Jellie,Shayla,Vasti,Yarka mennnnnnn wat een bokkers waren er daar.

Ik ook hoor

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:26

O ja , nu kan ik d'r weer voor me halen
Lekker emo waren we dus met z'n allen
Esme , vriendendienst he ??

Tricky1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:27

Hallo allemaal!
Ben ook weer even online, met de nadruk op even. Gisteren naar Horse Event geweest en genoten van de enige fatsoenlijke (E)vent die er was: David De Wispelaere. Overigens niet ontvankelijk voor dames, het is maar dat jullie het weten. Maar niettemin: niet te versmaden. Heb me al aangemeld voor een workshop van een paar dagen. Zucht. Vraag me af welke lijm die man gebruikt om zo stil en rustig op het paard te zitten. De lessen die hij gaf waren aan de studenten nauwelijks besteed, stonden of wel stijf van de zenuwen, of hadden gewoon te weinig tijd. Jammer. Later gaf hij een demo op een barok paard uit Tsjechie (geloof ik) en dat was indrukwekkend. Wat een rust! Verder viel het evenement me wel tegen hoor. Zag een demo van Anky, ach je moet het toch een keer zien en je denkt dan toch: 't Is aan de meeste mensen niet besteed.

Wat ik dus echt niet snap, is hoe weinig basis uitleg er wordt gegeven op dat soort dagen over het lesjargon. Ik bedoel, zoiets simpels als nageeflijkheid is al zo moeilijk uit te leggen... Ik zou een slechte demoklant zijn, want ik zou steeds vragen: wat bedoel je????? Maar de meesten zitten dus te stijf van de zenuwen om dat te durven vragen.

Vandaag les gehad, weer een hoop nieuwe dingen geleerd die ik graag zou oefenen morgen maar helaas, mijn vader, die al twee jaar kanker heeft, ligt in het ziekenhuis, dus dat gaat nu even voor. Hij is het typische voorbeeld van een krakende wagen die blijft lopen. Allemaal geen terminale dingen, maar wel heel vervelend. Dus dat wordt vier uur in de auto zitten morgen, beeh, daar was ik eigenlijk nog te moei voor...

Zo te horen was Houten leuk! Het lijkt wel of er iedere keer iets tussen komt voor mij op dat soort dagen. In Uden was ik wel kijken, maar toen liep ik weer een kennis tegen het lijf en was ik afgeleid. Enfin, misschien in de toekomst nog maar eens proberen. Met BOKT button op mijn revers, misschien ontmoet ik dan ook meer mensen.....

Welterusten voor wie nog on line is...
Laatst bijgewerkt door Tricky1 op 17-09-05 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:27

Bonte schreef:
desillies schreef:
superroos,Cayuse,Wenk,Jacky2,Esme,Silas,Snowdon,Jellie,Shayla,Vasti,Yarka mennnnnnn wat een bokkers waren er daar.

Ik ook hoor

..... en wij dan? Hyper en Actief