[TI] NSvT Keuringen, wie gaat waar heen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roosa

Re: NSvT Keuringen, wie gaat waar heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 19:18

snowdon schreef:
Ik ben van plan om volgend jaar met Snowdon terug te gaan, maar dat is nog niet zeker. Ligt eraan hoe hij zich nog ontwikkeld qua bespiering tegen die tijd.

Zijn gangen zijn bij een keuring drama, das gewoon een feit, voor mij voldoende, maar voor de jury wordt dat echt niet meer. Ben alleen erg nieuwsgierig wat ze nu van zijn exterieur vinden... En de kick is erg leuk Lekker je paardje showen nadat die witgewassen is

Nou gezellig misschien zie ik je volgend jaar.
Maar ik denk dat ook op je rapport volgend jaar niet veel aangevinkt zal zijn.

En idd al is het voor de gezelligheid,en met je paardje op pad te zijn toch?

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 06:57

Bij graadverhoging doen ze dat niet omdat het al eens is ingevuld. Normaal vinken ze wel alles aan.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 07:09

Maar Tinkiebel, de punten worden toch opnieuw bepaald bij graadverhoging? Je punten, premie en type-indeling kunnen bij graadverhoging heel anders zijn, dan is het toch fijn om op dat formulier terug te kunnen zien wat de aandachtspunten nu waren?

Als ik mijzelf als voorbeeld neem, ik zou heel graag willen of ik uit de vinkjes op het formulier op kan maken waar het puntenverschil vandaan komt, is de stap minder krachtig geworden, is de rug optisch korter of langer etc. Als je een wedstrijd rijd schrijven ze toch ook niet alleen het eerste protocol omdat dan alles er al op staat?

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 07:13

Buiten dat groeien ze vaak ook nog wat tussen de 3 en 8 jaar, daar kan dan een verandering door komen in de bouw.
Verder is Mo gekeurd bij de vorige eigenaresse en heb ik daar geen formulier van, als ik haar nu laat keuren zou ik graag de op en aanmerkingen zien.
Ik vind het logischer dat het er wel op staat.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 07:31

Dat idd ook, daarbij kan ook een volwassen paard door andere bespiering veranderen (denk aan andere training).

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:51

Dat klopt. Dat kan boven aan bij type bepaling worden aangegeven. De punten worden onderaan ingevuld verder kan de jury er nog wat aantekeningen bij vermelden maar meer word er vaak niet ingevuld

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:00

Vreemd, je paard wordt dan toch compleet opnieuw gekeurd?
Dan moeten ze ook alle onderdelen bekijken en beoordelen.