Nou.. Ik vind het nog altijd prima zo kindloos Maar je gaat wel mee naar Leusden toch? In mei?
MamaMiesje
Geplaatst: 01-03-14 20:42
'Tuuuuuurlijk! Het zou me niet verbazen als ik in de top 5 zit van mensen die zich het eerste opgegeven hebben
Laatst bijgewerkt door MamaMiesje op 01-03-14 20:44, in het totaal 2 keer bewerkt
TurboTinker
Geplaatst: 01-03-14 20:42
Kids, sinds die van een vriendin hun zwarte klauwen op mn witte spachtel afdrukten.. (nadat ze in de vijver en bloembakken hebben zitten graaien) is mijn kinderwens ineens heeeeeel klein geworden
Ja, vooral die van een ander, dat ze ook weer weggaan na een paar uur.( en de snoeppot leeg jatten)
Ik wil wel graag kinderen. Correctie. Ik wil niet alleen oud worden. Maar voor nu.. nee! Ik wacht wel even. Paard en kind is geen combi die wij kunnen betalen momenteel. En paard gaat echt nog niet weg hoor.
Ja precies. Is nu een welles nietes spelletje in mijn hoofd. Maar als t op paard aankomt, kan ik geen afscheid nemen
MamaMiesje
Geplaatst: 01-03-14 20:55
Nou ja, dat hóeft ook niet persé ( even de financiën er buiten gelaten); je leven houdt niet (volledig ) op als je kinderen hebt hoor
TurboTinker
Geplaatst: 01-03-14 20:57
Nee dat snap ik, maar die gaan wel voor je paard, en natuurlijk met alle liefde. Maar als ik ergens verslaafd aan ben, is het paard. Sla bijna nooit een dag over. Als t nou een poedersuiker was, maar ik heb echt een topknol en als er wel een kindje zou komen, moet ik mss wel 2 of 3 bijrijders nemen. Is ook niet echt een optie.