Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mlenten schreef:Daniëlla, je moet Michel Ruijs gewoon even bellen !! Dan heb je gelijk antwoord...
Zie je over anderhalve week, gezellig !!! Komen je ouders ook weer mee?
Allienda schreef:mlenten schreef:Daniëlla, je moet Michel Ruijs gewoon even bellen !! Dan heb je gelijk antwoord...
Zie je over anderhalve week, gezellig !!! Komen je ouders ook weer mee?
Ik ben echt een muts, haha. Ik durf niet zo goed te bellen![]()
Even een korten opsomming van wat ik graag wil weten:
-Zijn er kosten aan verbonden als de trailer op het terrein blijft staan het hele weekend als wij ergens anders slapen?
-Zijn mijn KNHS papieren goed aangekomen? (ik ben vergeten op te schrijven of ik ze verstuurd heb, ik heb ze wel volledig ingevuld op m'n comp staan)
-Ik wil graag mijn inschrijving wijzigen op zaterdag, ipv 2x B-proef wil ik graag 1x L1 HC starten om eens eraan te snuffelen en ik wil graag mee met de buitenrit. Is het veranderen op de site voldoende? Moet ik eventueel een nieuw KNHS formulier opsturen (ik ben nog nooit HC gestart dus ik heb geen idee)
-Ik heb nog niks van hen gehoord omtrent de stal, hoewel ik aanneem dat dat wel snor zit
-Of het mogelijk is om misschien wat vroeger te komen dan 15:00, want het is een flink stuk rijden dan kunnen we tussen de files doorrijden en dan kan Keltic even bijkomen van de reis voor we aan de slag moetenHoe laat start het normaal op vrijdag?
-Zijn er waterbakken/voerbakken in de stallen?
Het is voor ons de eerste keer dat we een weekend weggaan met ons paardje en we hebben eigenlijk geen idee wat ons te wachten staat misschien als iemand nog handige tips heeft..............
**Pap gaat mee het hele weekenden mam durft helaas dat lange stuk niet met de trailer te rijden
We zijn mam op dit moment aan het overtuigen dat ze met de trein na moet komen
![]()
**