Wat vinden jullie van mijn rendiertjes Eerlijk gezegd vind ik ze bij Casanova echt leuk staan hihi Tirza'tje Aiko'tje is ook nog lekker ingeduffeld met een sjaal De hele bende verzamelde even rond 1 hooibak Even een niet tinker ertussen, maar Uranie was zich echt aan het inleven in haar rol, ze wilde er levensecht uitzien haha xD
Lang geleden dat ik nog in het topic ben geweest! Zie weer leuke sneeuwfoto's van de knappe tinks voorbij komen.
clocloken: Knappe Casanove (leuke naam ) mmkortleve: Wat een lekkere tinkerkontjes! onley: Wauw knappe tinker met leuke aftekening! patrick: Leuke foto's! Ben heel erg benieuwd naar het veulen juliekeuh: Knappe rendiertinkers hoor! siemxfunny: Die staat lekker fris van de sneeuw precies!
En nog wat sneeuwfoto's van Iowa! Lang geleden dat ik ze hier nog gepost heb maar heb examens. Spijtig genoeg is ze wat bespiering kwijt, had namelijk een drukplekje ontdekt op haar schoft dus heb niet meer gereden met dat zadel natuurlijk. Vind het ook nogal raar, in september is er nog een zadelpasser langs geweest dat alles gecontroleerd heeft en ze was in tussen tijd niet extreem afgevallen of aangekomen. Na mijn examens dus nog maar eens een zadelpasser laten komen en osteopaat waarschijnlijk ook.
In sneeuwfoto's valt het ook nogal op hoe niet-wit ze eigenlijk ziet
_Clocloken_
Geplaatst: 17-01-13 17:54
Dankje Soprano, zijn naam was al gekozen de eerste moment dat we hem zagen Knappe Iowa ook Wat een knappe tinks zie ik hier allemaal verschijnen.
Juliekeuh schreef:
Wat vinden jullie van mijn rendiertjes [ Afbeelding ] Eerlijk gezegd vind ik ze bij Casanova echt leuk staan hihi [ Afbeelding ]
Heb jij nou werkelijk ook een Casanova? Dit is mijn lieverd Dit jaar wordt meneer er in mei 2, wat gaat de tijd toch snel.
draaakje
Geplaatst: 17-01-13 18:03
Indy en Izzy in de sneeuw
starjo
Geplaatst: 17-01-13 18:17
Whisper en Patrick zien er goed uit. Iowa met heerlijke fluwelen neus Indy en Izzy Indy is toch de vos bonte? die vind ik helemaal om op te vreten
Sneeuwfoto's zijn idd mooi, maar van mij mag de sneeuw weer als sneeuw voor de zon verdwijnen Mijn sneeuw foto's zijn niet zo bijzonder maar toch. Zet er nog maar een paar neer