Vind je ja? Ik vind ze wel mooi! Haha maar ben van mijn eigen camera ook niet erg veel gewend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Klijn schreef:Killyenn schreef:Volgens mij heb ik met jou nog lopen praten Klijn?Mooie ronde had je! Ik baalde echt, uit het niets op die eerste een weigering en er ook nog eens voorover eraf
En daarna in de inrijbak weer gewoon normaal kunnen springen... Beetje jammer
Haha ja klopt!!
Thanks![]()
Ja was echt jammer joh dat het bij jou niet zo lekker ging.. met losspringen ging het na de 1ste keer gewoon goed! En ging ze er steeds netjes overheen.Vervelend!
Leuke foto's!
Haha oo ik erger me echt aan die stomme plastron, vreselijk ding! kunt ook al goed zien dat ik nogal op was en Sil ook moeillijker vooruit te krijgen was! Linsey had jij nog meer foto's van het springen?
Heb je filmpje bekeken maar maakt geloof ik niets het enige verschilwat ik zo zie is dat er in Uden dus veel kruisjes waren, die liggen natuurlijk hoger aan de zijkanten.
Mm en toch was het voor mijn gevoel ook echt veel lager.. dit was in Uden maar misschien was dat dan gewoon geen 40cm.. http://www.youtube.com/watch?v=AZuhR7y0bt8&feature=youtu.be
Jee Amber jij en Fjordy gingen echt hard! Was erg leuk om te zien
Klijn schreef:Mm en toch was het voor mijn gevoel ook echt veel lager.. dit was in Uden maar misschien was dat dan gewoon geen 40cm.. http://www.youtube.com/watch?v=AZuhR7y0bt8&feature=youtu.be
Killyenn schreef:Het zou kunnen dat ik wel wat foto's heb, hoe zagen jullie er uit?
IneHee schreef:O sorry, ja springen moet er ook nog bij. Ga ze verzamelen maar die zaten niet in het cocourprogramma, vandaar dat ik ze vergat. Komen er vandaag nog aan.
Fotos ben ik aan het uploaden via mijn album, zijn er veel maar alleen van springen en derby.
Ik zal kijken hoe ik ze kan plaatsen. Ben daar niet zo goed in.
Maar ze komen er aan
naomimak schreef:Killyenn schreef:Het zou kunnen dat ik wel wat foto's heb, hoe zagen jullie er uit?
grote haflinger hengst een plaatje om te zien al zeg ik het zelf
we reden helemaal achter bij de bomen ring 5
ik zie net bij de uitslagen dat ik gewoon de hoogste score heb behaald van de dag
oke dan zie ik ze wel verschijnen