Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WenK schreef:De tijd zal het leren. Ik begrijp heel goed dat jullie leuke juryleden willen hoor en ik doe zeker mijn best de leukste uit te kiezen. Maar ik kan de punten niet dwingen en ga er vanuit dat ook het jurylid daar naar beste idee/kunnen zit te punten.
HIJ mag maar tm de L dus nee Patrick, helaas. Voor de M en Z ben ik nog bezig, maar ik heb een aantal tips gehad waar ik mee aan de slag ben.
josewoos schreef:Amersfoort ligt bij mij naast de deur, word dan ook wel heel verleidelijk om mee te doen met m'n fjordenvriend
Ik ben al aan het terug bladeren, maar kan het zo snel niet vinden, maar welke locatie in Amersfoort?
WenK schreef:Helemaal goed hoor Ingrid!
In principe kun je er van uit gaan dat iedere jury kijkt volgens het KNHS-principe. Ik probeer wel juryleden te vinden die open staan voor onze koudbloeden, maar van te voren weet je dat nooit. Ik vind het wel belangrijk dat een jury naast dat deze er voor open staat ook fair blijft jureren. Ik denk dat dat met de jury die we nu voor de B en L in Pesse hebben wel goed zit...
Sjolvir schreef:josewoos schreef:Amersfoort ligt bij mij naast de deur, word dan ook wel heel verleidelijk om mee te doen met m'n fjordenvriend
Ik ben al aan het terug bladeren, maar kan het zo snel niet vinden, maar welke locatie in Amersfoort?
Ha, fun! Fjordsels zijn altijd leuk (ben totaal niet bevooroordeeld of zo....)
WenK schreef:Haha laat het "zij" maar ff achterwege voor de B/L in Pesse dit jaar haha... Het is nl een "hij" en "hij" komt zelf ook starten, das nog eens leuk!
cp112 schreef:Loopt het qua inschrijven vlot in Pesse trouwens? Zou het erg jammer vinden als Mella er klaar voor is maar dat er geen plekkie meer isAnders maar gewoon inschrijven, ze kunnen altijd afmelden toch?