[TI] 16-7 NSvT Keuring & Zomercompetitie Pesse (Drenthe)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

Re: 16-7 NSvT Keuring & Zomercompetitie Pesse (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:38

Oooh, man.... en ik moet er nog 1tje wassen nu en eigenlijk zou ik het liefst nu in bed duiken. Vanochtend al om kwart over 7 eruit dankzij Myrthe en de hele dag druk geweest met niets eigenlijk maar nu ben ik gewoon bekaf :O
Nou ja, ik sleep mezelf maar naar buiten toe... is maar goed dat Flet niet voor de keuring hoeft dus die hoeft niet oogverblindend schoon te zijn :')

Owja.... deken voor Wendy meenemen :)*

liefling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:41

nou spullen zijn ingepakt , duncan is gewassen en ingevlochten.. nu hopen dat hij zich schoon houd... morgen om 6.30 vetrekken... heb er zin in! :D:D mamameisje super dat je me wil voorlezen!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:11

Your welcome! ;)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:19

Hopelijk komt hubs zo al thuis, dan kan ik nog ff naar de winkel en de auto heeft ook dorst; anders haal ik morgen Pesse niet :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:23

Ah, daar is 'ie :+

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:48

Nieuwe proevenboekje heb ik hoor :j

Ben gedoucht, heb Kingetje nog gereden, we gaan richting Friesland! Tot morgen allemaal :wave:
We hebben er zin in!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:56

Leonoor schreef:
Nieuwe proevenboekje heb ik hoor :j

Oh want Cynt en ik dachten laatst nog dat jij sinds Leusden ineens mysterieus je boekje kwijt was en ik héb sinds Leusden ineens mysterieus een boekje :')

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 23:23

hinke_1985 schreef:
Leuk om te zien dat er zo veel 'bekende namen' van Bokt naar Pesse gaan morgen. Carolina en Yinx ken ik in ieder geval nog en Britta heeft ook een indruk achter gelaten met Benson vorig jaar in Zuidwolde... Morgen hopelijk weer veel leuke foto's maken en de veulentjes eens 'in het echt' zien i.p.v. ITP. Nu zo eerst de poowny van Patrick1994 wassen (de slavendrijver :D ) en dan maar lekker slapen; morgen een drukke dag. Heel veel succes en plezier iedereen!

mmmm hebben wij dan ook een goede indruk achter gelaten.... heb even in je profiel gespiekt, maar weet zo niet wie jij bent :oo Ach kom ik vast morgen wel achter... ben zo slecht in namen en gezichten :)) ....maar komt allemaal goed

Maar Yinx is gewassen, gedroogd en gevlochten, morgenochtend om 0800 uur naar stal, kijken of meneer vanacht zich gedragen heeft O:) , manen vlechten en in de auto om om 0900 uur te vertrekken naar het zonnige Pesse.

Nu lekker slapen, althans eerst even wachten op partner :O , want die had late dienst _-:( maar gelukkig is hij onderweg.

Nou slaap lekker allemaal en tot morgen

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 03:42

Heel veel succes voor iedereen morgen, toitoitoi.

Gezien de tijd dat ik nu pas thuis ben van werk (wat ik wel had verwacht), en ik morgen weer moet werken van 17 - 03u heb ik besloten maar helemaal niet meer te komen. Zonder paard vond ik het al een stuk minder, maar half slapend is het al helemaal niks. Ben er volgend jaar, met paard (of 2 :)) ) zeker wel weer bij!

Ik ga duimen dat het droog blijft, stuur alle buien maar naar Groningen, ik heb er minder last van dan jullie :)

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 04:46

Morguh :O

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 05:14

Goeiemorgen!!!!! ~~}>

Paardjes zijn gevoerd, op stal al lekker een bakkie koffie met Liek gedronken, en we gaan zo vlechten! ;)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 06:09

Môguh :O
Hier stap ik ook zo de auto in.
Oh Kathleen: het is een rooooooze bodywarmer en geen blauwe :')

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 06:48

goeiemorgen! Ben er ook al weer uit! succes vandaag allemaal!!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 06:52

Hier ook wakker, gaan met anderhalf uur ofzo weg. Veel succes allemaal en misschien tot straks :wave:

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 07:00

Goedemorgen! Iedereen heel veel plezier en succes vandaag *\o/* Tot straks!

Wat een werk heeft de organisatie er van gehad en gemaakt, zo te lezen. Petje af dames +:)+

aricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:26

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten !

Ik ben ook even geweest om Rocky een Forrest kind aan te moedigen en met succes want de kleine jongen van 7 weken en behaalde een eerste premie en was eerste van de hengstveulens !

Afbeelding

Noedel heb ik ook zien lopen bij zijn dressuurproefje en wat is hij een stuk uitgezwaard 8-) knappe vent word ie !
Janey ook gezien en die is groot :wow:

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 14:20

Wij zijn ook weer thuis :):)

Gefeliciteerd Aricia, Rocky is een mooi veulen :))

En alle anderen ook gefeliciteerd met de resultaten!

Ik heb Noedel wel eventjes gezien en Travis op stal zien staan en langs zien lopen :+: Maar we moesten helaas op tijd weg, dus ik heb ze niet in actie gezien -O- Maar Elise wel weer, lief poppetje :+:

Janey is inderdaad groot, zeker in vergelijking met het gros van de veulens :=
Ze vond het allemaal heel spannend, maar ze heeft het netjes gedaan, want ze had een 1e premie en is dagkampioen geworden *\o/*

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 14:32

Gefeliciteerd!! :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 16:01

Steffy nogmaals gefeliciteerd! Wist niet dat ze ook dagkampioen was, top hé!

Liza en Elise beide een 2e premie. Liza vond ik wel jammer maargoed, die is nu klaar en gaat ook niet weer.
Proefje van Noedel ging super, ondanks dat hij m'n bijrijdster nog knock-out schopte voor de proef, Toch de beide proefjes netjes gereden maar wel een blauw oog rijker :=

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 16:47

Pffffff, benen hoog en languit de op de bank is voorlopig de enige positie waarin ik blijf :')

Hier een leuke maar vermoeiende dag gehad. Proefjes met Fayette gingen lekker en 2 maal 1e geworden maar dat is dan ook niet zo moeilijk als je de enige in de B paarden bent :+
Rijden en proefjes met Dunla gingen ook lekker. Ze was erg braaf en goed te rijden en deed het gewoon allemaal netjes. Oke, er is nog heel wat meer bevestiging nodig in het hele rijden maar zo voor de 1e keer op compleet vreemd terrein rijden met die enge witte hekjes..... ik ben helemaal tevreden wat dat betreft +:)+
Keuring ook tevreden over. Soms blijf ik me wel verbazen over de type-indeling maar goed... zij zijn de experts, ik niet :+ Dunla is in ieder geval ingedeeld als Cob en heeft een 2e premie gekregen.

Paardjes staan nu weer lekker op de wei te genieten. Morgen nog wel een wedstrijd hier in Duitsland rijden met Flet maar gelukkig is die pas 's middags. En ik denk 's avonds dan nog even een klein buitenritje met Dunla om de spiertjes los te maken. Daarna krijgt ze een paar dagen vrij dat heeft ze wel verdiend :+:

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 16:55

Gefeliciteerd met alle premies! En Janey extra met het dagkampioenschap! Ben het even kwijt, maar bij NsvT in elke categorie een dagkampioen toch?

Ben heel benieuwd naar foto's!

Had bij Liza denk ik ook wel 1e verwacht Chantal, al heb ik d'r nog nooit in 't echt gezien... :j
Oeps en bijrijdster getrapt??? Da's niet leuk...

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 17:01

Owja: nog gefeliciteerd met de 1e premie van Jayney! *\o/* Ze is echt al een joekel! :oo

En de rest natuurlijk ook gefeliciteerd met hun behaalde premies! *\o/*

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 17:05

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! Ik vroeg mij al af waarom de amazone van Noedel een coldpack nodig had; een trap gehad dus... %) Nou, knap dan toch gewoon even proefjes rijden! Veel leuks gezien trouwens. Yinx zag er prachtig uit en Travis 'in het echt' gezien. Darling die zo mooi gekleurd is en Benson weer eens zien lopen; wat een wapperende sokken heeft hij toch! Kortom, eigenlijk te veel leuks om op te noemen... Stiekem bij deze wel even mijn persoonlijke favorietje van de dag. Wat een hittepetitje zeg, heerlijk!

Afbeelding

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 17:16

Zo, ook weer thuis na een lange vermoeiende dag. Ga nu zo eerst eten en daarna even de uitslagen online zetten. Vanavond vroeg mijn bedje in.

Alle deelnemers in ieder geval bedankt voor deze sportieve dag en alle medewerking. Sorry dat niet alles voor iedereen precies naar wens geregeld kon worden, we hebben natuurlijk onze best gedaan om toch zo veel mogelijk alles passend en prettig te regelen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 17:42

Ook weer thuis, vond het een heel geslaagde dag! Travis was super braaf met alles, trailer, wachten etc, ben zo trots op hem! Hij hinnekte soms wel veel, sorry daarvoor, kan me voorstellen dat dat irritant kan zijn.
Hij heeft een mooie tweede premie gekregen!!
Heb erg veel mooie veulens en andere tinkers gezien <3 blijft leuk zon hele bups bij elkaar!

Ik vind alleen wel dat het keuringsrapport slecht te lezen is bij sommige dingen bijv wat er nu precies is aangevinkt, omdat ze alles ervoor aanvinken ipv in het vakje, dus het zweeft soms en soms staat er wat bij geschreven wat ik niet kan lezen :+
maar ik ben iig trots op mijn kanjer!!!!!!!!

De rest ook allemaal gefeliciteerd met de premies!!!