ja komt denk ik van moederskant. hoogte van mams en vindt het uiterlijk meer naar papskant toetrekken. ik ben blij met 1.41 zal ze misschien nog wat groeien want is ze bijna 4 jaar.
dribbelkont, jij bent vroeg op!! Ik denk ook wel dat als ze in die korte tijd zoveel is gegroeid, dat ze nog wel iets groter wordt. Ik heb ook hoop dat de mijne nog iets groeit, ze heeft ook al zo'n korte nek dus als ze dan ook nog heel klein blijft heb je steeds het gevoel dat je er aan de voorkant afvalt
moet elke dag werken om 7.00 uur incl de zaterdags hihi hoop het wel dat ze wat groeit nog. en ietsje langer wordt nog hihi wegens moeilijk pasbaar zadel
Diaz is ook bijna 4.. ik wil haar echt weer eens meten! Haar papa scheen ook laat een groeispurt te hebben gehad, dus dat kan nog komen Ben benieuwd of zoiets bij Zoe ook nog komt.. maar die is al wat meer in verhouding als ik vergelijk met on-affe-Diaz
Dribbelkont
Geplaatst: 12-05-12 20:48
ja zoe is meer af als diaz inderdaad. augustus koop ik een massimo voor zoe en mij. hebben we wel verdient. hoop dat het past op haar rugje en mijn kont hihi
Jippie_G
Geplaatst: 12-05-12 21:58
Ik zal mijn ukje hier ook maar eens laten zien! Sinds een paar weken ben ik trotse bezitter van Kai, 1.39m, 3 jaar jong
Eergisteren heb ik Ceaden opgemeten. Hij zit nu net onder de 1.20. Ongeveer 1.18 ongeveer. En hij wordt deze maand 1 jaar. Ben zooo benieuwd hoe groot hij uiteindelijk wordt.