[TI] Tinkerdagen Voorne-Putten, 27+28 aug. 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 19:55

Nou het was inderdaad erg jammer van het weer, maar wij hebben ook toch een leuke dag gehad. ;)
Complimenten voor de organisatie, het is echt leuk opgezet en jullie hebben er echt je best voor gedaan om het een succes te laten worden. +:)+ :j Volgend jaar hebben we echt mooi weer verdiend :))

Ik ben zo trots, Bing zijn eerste dochters zijn aangeboden op de keuring en gingen allebei met een mooie 2 de premie naar huis +:)+

En dan ben ik zo trots als ik dit kleine meisje' Kees' van 10 jaar op zo'n grote hengst zie rijden. :))
en dan gewoon wint met 189 en 196 punten +:)+
Moest ff een traantje wegpinken , toen ik haar de onderlinge proeven zag rijden :o vind dat zo gaaf :o
Afbeelding

En zelf had ik ook 2 fijne proeven neergezet , die beloond zijn met 202 en 203 punten :oo
Mijn dag kan niet stuk , ondanks het slechte weer :D

Flower

Re: Tinkerdagen Voorne-Putten, 27+28 aug. 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:19

Nou ik ga zo de broodjes met gebakken ei klaarmaken voor morgen, batterij van de camera opladen en een regenponcho zoeken. Dan ben ik klaar voor morgen! Vroeg op en vroeg de deur uit, om 08:00 al weg..:D

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 20:31

neem ook kaplaarzen mee voor de zekerheid loopt wel zo makkelijk heb er veel gezien met natte sokken. (ook tinkers maar nu de mensjes van de tinker)

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 22:35

Hulde voor de organisatie, ondanks de hele dag regen, was het gezellig!

Het terrein was de middag écht écht drama. Één grote natte modderpoel, helaas.
Zonder in te rijden (want toen regende het nog flink) ben ik toch maar de ring in gegaan. En hij was braaf maar liep ontzettend voorzichtig en ik kon er ook echt niet aan rijden.
Allebei de proeven de galop overgeslagen, wel aangesprongen maar met voltes voelde ik 'm wegglijden en dacht bekijk het maar. 1e proef ging wel en toch nog 172 (toch knap zonder de galop gedaan te hebben ) en 2e proef was drama, niet vooruit te branden en punten waren ook laag
Maar we zijn weer een mooie ervaring rijker en kunnen nu starten met onweer, harde regen, wind en blubberterrein!

Net heerlijk strandritje met zn allen, was top! Daar was Jor wel 1e hoor *met hardste galoperen off course*

Overigens voor diegene die morgen willen gaan mennen is dat wel te doen hoor! Is voornamelijk allemaal zonder galop wat ik hoorde? Dan is het op zich wel te doen :j

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 00:37

@Starjo: Dan hebik vanmiddag bij jou onder de paraplu gestaan :-D

Ja erg jammer van het weer..heb erg mooie koetjes voorbij zien komen.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 00:41

@ Peet: heb ik je dan toch nog droog in de verte kunnen aanschouden. Je was net aan het wachten in die bui geloof ik he en wat was ze mooi wit!

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 07:15

De broodjes zijn gesmeerd, de paraplu en regenponcho liggen klaar dus we gaan rond 8:00 vertrekken. Heb er zin in!! :D

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 07:42

Hier ook even snel aan het ontbijt en zo weer terug naar Rockanje! Nog een keer crossen op het strand :):)

Gelukkig zie ik nu geen vervelende wolken meer op Buienradar, hopelijk blijft het droog :+

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 08:53

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 08:58

Dat vond ik echt een leuk ruintje, die nummer 17!

En mijn eigen kleinkind heb ik dus niet eens live kunnen zien, balen!

Afbeelding

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 17:19

Hier weer terug uit Rockanje! Ben wel aardig brak nu.
Vanochtend om 9 uur met Mirte en Troy naar het strand gereden, was echt heerlijk. Voor mn gevoel gingen we niet zo hard als anders maar toch 38 km/u... Hmm het zal wel, misschien ben ik er inmiddels aan gewend ofzo :')
Schriktraining hebben we ook overwonnen! In eerste instantie dacht ik doe alleen aan de hand mee, daarna toch opgestapt en Jor heeft met alle spannende obstakels zijn angst overleefd! Knapperd :+: Zelfs een paraplu boven zijn hoofd gehad!
Heb echt een super gezellig weekend gehad +:)+

Linda & alle andere vrijwilligers, onwijs bedankt! Heb genoten van alle vlekken om ons heen! Super leuk georganiseerd allemaal, voor ieder wat wils!!
Volgend jaar op naar een dagje Tinkerdagen met een heerlijk zonnetje erbij...

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:14

HIer ook weer thuis, een dramatische terug reis gehad met centimeters water op het volledige wegdek, maar toen ik eindelijk veilig thuis was stond Troy doodleuk van zijn hooi te knabbelen, had er weinig van mee gekregen <3

Mar_ denk dat het kwam omdat Troy jullie gewoon bij hield :p

Verder ontzettend grote dank naar de organisatie, wat een top evenement hebben jullie neer gezet. Echt super jammer van het weer, maar op naar volgend jaar!!
En ook complimenten voor de staleigenaren want de stalletjes zagen er super uit en heerlijk veel stro en goed hooi!

Wat resultaten betreft was het niet zo goed, maar punten klopte wel bij gevoel, in beide proeven galop laten zitten en in de eerste wilde Troy alleen maar hard en de ring uit.

Pff nu natte zooi uit de auto halen en douchen daarna lekker niks doen!

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 18:14

ow ja ben benieuwd naar de foto's (vooral van de strandrit gisteren)

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:33

zo de troep is weer een beetje opgeruimd. het weiland is weer bijna leeg.

Miranda wat ee foto's van grace ze zag er echt als een verzopen katje uit
Afbeelding
En ze was zo mooi toen ze nog op stalstond maar ze gedroeg zich in iedergeval.

over de bak die hadden we nog vergroot maar hij was tussen 2 plassen uitgezet. Maar toch weer terug gezet naar een kleinere ring, dus sorry daarvoor %)

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 19:37

Ja de ring was te klein, en konden de paarden niet de lange lengtes benutten, maar meid dat is nu eenmaal overmacht

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:05

Jess_vH schreef:
@Starjo: Dan hebik vanmiddag bij jou onder de paraplu gestaan :-D

Ja erg jammer van het weer..heb erg mooie koetjes voorbij zien komen.

Wie van de drie??? _/-\o_

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:19

Haha degene die niet blond was hihi.

Heb erg mooie tinkers voorbij zien komen. Vlg jaar komt Gracey mee :-D

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 07:09

Deze kleine bink staat bij mij op stal.
We zijn erg trots op zijn mooie 2de premie

Afbeelding

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 12:44

Hoi allemaal,

Ondanks de regen hebben ook vriendlief en ik zaterdag een heel leuke dag gehad :) Hulde aan de organisatie! En heel dapper dat iedereen nog dressuur heeft gereden of zelfs heeft gesprongen tijdens de hoosbuien _/-\o_ . Ik heb genoten van al het bonte (en eenkleurige spul) :) Ik heb ook foto's gemaakt (nog niet nabewerkt ofzo, dat zal nog wel helpen tegen het vale weer :)), maar je kunt ze vast bekijken op:

groetjes
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 06-02-19 00:29, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd op verzoek

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:34

Kim super leuk om wat dressuur foto's te zien! Jammer dat ik mijn plastron gemold had :)
Vind je het goed als ik ze opsla en op internet gebruik?

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 14:46

Ik was er zondag ook :D Vroeg weg gegaan, om 8:00 wat betekende dat we er rond half 10 waren. We waren 1 van de eerste en hebben ons eerst vermaakt met het kijken naar het mennen dressuur (als er iemand op bokt zit die de behoorde tot de eerste 3 deelnemers, dan heb ik foto's van je proef :) ). Daarna zijn we overgelopen naar de schriktraning voor junioren en heeft m'n vriend nog geholpen met de paraplu challenge :D. Tegen die tijd hadden we het toch wel erg koud en nat en we zijn rond half 2 ongeveer weg gegaan....tot onze spijt want toen brak het zonnetje zelfs een beetje door..

kr1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:21

zijn er ook nog foto's gemaakt van de schriktraining? ik zou eigenlijk meedoen, maar vanwege vervoer moest ik afhaken, ben erg nieuwschierig..

voor de rest de foto's zien er goed uit, jammer van dat natte weer.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:39

ja er zijn veel foto's gemaakt tijdens schriktraining alleen geen idee wie :)
was leuke training maar tinkers zijn toch wel erg cool en door het terrein durfde ze niet aan om dingen met tempo te gaan doen. Maar was wel leerzaam en leuk!
Vooral dat als je weet dat hij gaat reageren dat je je teugels wat strakker neemt wat voor je paard betekend ow er is iets... haha

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 16:56

Heej Mirte,

Ja hoor, de foto's mag je gerust gebruiken, download maar raak :)

groetjes
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 06-02-19 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd op verzoek

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:22

Hallo, ik heb zaterdag van een paar mensen foto's gemaakt van het springen. Misschien dat ze op bokt zitten?
Als je meer foto's wilt moet je een PB sturen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding