Jaa Bowen goedgekeurd, van harte gefeliciteerd!!!!! Victorio dagkampioen, gefeliciteerd! Had stiekum Maestro gehoopt Maar die heeft het ook weer super gedaan dus Voor Shenco, King en Nuadhu ook hier in dit topic nog eens van harte gefeliciteerd
julian
Geplaatst: 03-04-11 19:27
Iedereen hartelijk gefeliciteerd met de behaalde premies, en Henk toppie ,Victorio dagkampioen.
migo
Geplaatst: 03-04-11 19:29
ook net terug van de reis.....mooie mannen gezien, sommige hadden echt een top uitstraling.....en iedereen nog gefeliciteerd met de behaalde plaatsen.... Het was mijn eerste tinkerkeuring van hengsten en tis dat er mooie tinker waren maar vond dat er slecht geluid in de bak was, en miste het showelement....soms wil je ook zien hoe ze onder een zadel zijn...verder wel top hoor!
De bak was inderdaad iets te groot voor de akoestiek (en iets te klein afgezet voor de hengsten lekker te laten lopen....). Ik vond de afzetting dan wel weer goed bedacht! Waar was de tribune, zoiets was er toch gezegd vantevoren?
_daf_
Geplaatst: 03-04-11 19:34
jaa die zocht ik ook nog haha.. we hadden natuurlijk picknicktafels-banken kunnen gaan stapelen
ooow ik lees nu victorio dagkampioen!! Gefeliciteerd!!
Ik persoonlijk vond de bak wel fijn, al had zoals leon al zei de voorbrengruimte wel iets groter mogen zijn. En er was veel ruimte om te kijken wat ook wel heel fijn was. De stallen waren heerlijk rustig, Maestro heeft er nog nooit zo relaxed bij gestaan. Het nadeel van de stallen vond ik wel dat de gang erg smal was. Nu waren de hengsten over het algemeen gelukkig erg braaf, dus dat heeft geen problemen opgeleverd voor zover ik weet.
grid
Geplaatst: 03-04-11 19:44
Allemaal Van Harte Gefeliciteerd met Goedkeuring jullie Hengsten
Henk van Harte Met Dagkampioen
Vond het idd goed afgezet mooi van 3 kanten in de bak kijken ipv in een (te kleine) kantine maar voor de hengsten had het best wat groter afgezet mogen worden
en heb idd ook niet veel gehoord vd punten
Verder was het ook weer súper gezellig leuk om elkaar weer eens IRL te zien
Maestro stond er idd heerlijk relaxed bij stond wel ook in de fijnste gang geloof ik vond het achter maar beetje eng met dat stijle stukje
jacky2
Geplaatst: 03-04-11 19:45
Heb nog geen goede draffoto,alles is scherp behalve het paard
King was denk ik met opstellen het stoerst
En de winnaar met de baas in gedachten
Laatst bijgewerkt door jacky2 op 03-04-11 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt