Ik was 17 toen de eerste kwam, Wen blijf maar lekker zoals je bent hoor. En geniet maar lekker van alles
WenK
Geplaatst: 19-06-10 09:00
Wacht maar straks ben je een keer op een feestje en dan zie je die kinderen beschaamd kijken en dan denk je "ja, ik ben oud "
Haha...
Ach, ik word (pas) 27 maandag, dus het valt nogal mee...
En jullie weten wel dat ik gekheid maak he? Maak me niet druk om m'n leeftijd enzo hoor... Zolang ik niet met een luier om en doorligplekken overal op m'n lijf in een bejaardentehuis lig ben ik niet oud...
Leuke foto's van Whisper en Sas, maar waarom springen met dressuurzadel? Dat zit zooooo rot!
Hier vandaag weer wedstrijd gehad, met Lis alleen hoor. Ben er heul tevreden mee: 201 en 194. Nog geen winst, maar wel hele mooie punten en voor mij ook heel duidelijk welke punten niet zo fijn gingen... Madam bleef wat dribbelig in de eenvoudige wissels en viel wat terug in de travers (normaal onze sterkste punten). Anyway, ik ben weer tevreden, net ook nog even een half uurtje hard gelopen (niet alleen het peerdje moet in conditie zijn he ) en nu dus moe maar enorm voldaan!
Nette punten idd Wendy! Jullie komen er wel hoor Gewoon even wennen en dan stromen de puntjes vast wel binnen.
Springen met een dressuurzadel... doe ik hier ook. Daarom heb ik me ook opgegeven voor 'slechts' 40 cm. Fayette kan wel hoger maar dit zit zo kl*tuh met een dressuurzadel. Mmmm, kan natuurlijk ook eens het VZH-zadel van Dunla uit proberen op Fayette... ben alleen bang dat die te breed is (het zadel dan... niet Fayette ).
Anoniem
Geplaatst: 20-06-10 14:30
Leuke foto's hierboven van het springen!
Springen met een dressuurzadel wil best vind ik . Je moet er alleen even aan wennen.
Ik ga vanavond overleggen welke dat het beste uit komt (voor vervoer ) en dan ook opgeven. Doe denk ik B onderling en dan nog springen (40 of 60 cm, hangt er vanaf of we kunnen oefenen als we straks weer rijden)
Vandaag met Brammie onderlinge SGW (70 cm) gehad op de Treek Heeeeel tevreden!!!
Dressuur liep die wel okey, niet super maar wel fijn en los, na de dressuur tussenstand: 1e van de 17 met 197!!! Daarna Cross, ook 1e En zelfs waterbak!!! Daarna springen, was ik heel erg met stijl bezig, bleek op tijd te zijn, maar alsnog 2e want had geen weigeringen en balkjes!!