Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mindim schreef:Ik heb met mezelf de afspraak, bij twijfel doe ik het niet.
Persoonlijk zou ik voor een paardje gaan, waar je op kunt rijden. Kun je gelijk kijken of het op dat gebied ook klikt. Dat is bij Mena nog maar afwachten. Kijk verder dan het mooie koppie.
Als jij er een fijn gevoel aan overhoudt om je ruin op die manier te verkopen, tja dan moet je het doen.
joyce83 schreef:Laat het je netjes op papier zetten en ook wat er gebeurd als er iets fout mocht gaan. Bijvoorbeeld als een van de paarden een schuiver maakt, uitbreekt of wat dan ook.
Wat betreft je ruin is het natuurlijk moeilijk. Je hebt er zeker een band mee. Nu heeft hij nog een mooie leeftijd om van eigenaar te ruilen, stel dat hij dalijk 17 is dan doe je hem niet meer weg omdat hij toch al op leeftijd is enz enz enz.
Dat het niet klikt met rijden dat kan, voor paard misschien niet leuk maar voor jouw ook niet. Dat zal hij zeker ook wel voelen als je met wat tegenzin komt. Voor hem en je zelf is het dan het eerlijkst om voor beide een goede oplossing te zoeken. Weet je ook niet op welke termijn de vorige eigenaar hem eventueel terug zou kunnen kopen?
Citaat:De reden hiervan is ik heb er een slecht gevoel bij, Ik ben bang dat mijn ruin zo snel verkocht word en ik me laat ompraten als die straks daar staat.
en dan ben ik hem kwijt en weg is weg, Daarbij is Mena erg brutaal en deinst nergens van terug.
in combinatie met binnen staan en niks kunnen doen, is vragen om problemen, ik wil haar wel een eerlijke kans geven.
Daarbij kan ik nu totaal niks met Mena doen hier is alles 1 ijsspiegel en de bak is niet te begaan.
Dat zou Heten dat ze dan binnen moet staan en overdag maar een paar uurtje buiten.

onley schreef:zo ik sta er niet achter en heb dus defenetief
een mail gestuurd en gesmst dat ik het nietdoe omdat ik er niet achter sta.
tot nu toe heb ik hem nog niet te pakken gekregen aan de telefoon
dus..
joyce83 schreef:TS weet je wel ongeveer hoe lang het nog kan duren voordat de vorige eigenaar hem eventueel kan overkopen?
(6 maand als je echt zeker wilt zijn zelfs) Zinzi_jewel schreef:cp112 schreef:Een week of 2-3? Maak daar maar een maand of 2-3 van(6 maand als je echt zeker wilt zijn zelfs)
Ik bedoel met een week of 2-3 , dat een paardje dan een beetje gewend is aan haar nieuwe stal !! Voor je echt weet of je een team bent gaat er meer tijd overheen , ja ! Veel meer
. Of je een echt team bent of niet daargelaten.
onley schreef:verder ga ik wel weer eens grondwerk doen met mijn ruin om die verstandhouding weer op 1 nivo te krijgen
Heb me ook een touwhalster besteld hier voor.
onley schreef:Dankje lonan,
ik had mijn ruin indd gekocht om hem ook nooit weer eens weg te doen, hij was jong maar toch heeft die mij uitgezocht
waarom geen idee, hij stond op een wei met 6 hengsten en hij was de enige die direct op me af kwam in een lekker galopje.
dus het zit me gewoon erg hoog dat de klik er niet is met het rijden.
maar ik heb ook met die stal gesproken dat ik nog een x zou komen kijken naar Mena en niet alleen naar Mena Gezien de tinkerhoeve daar in de buurt ligt kijk ik dat daar ook even heen kan, en ook even bij stalnijmegen langs![]()
verder ga ik wel weer eens grondwerk doen met mijn ruin om die verstandhouding weer op 1 nivo te krijgen
Heb me ook een touwhalster besteld hier voor.