En een clinic van het een of ander is ook leuk (denkt aan de dame van de dameszadels die zich ooit aanbood)! Al denk ik dat dat voor mij toekijken wordt ivm drukke dagen voor Lis, moet wel realistisch blijven....
Gilbey
Geplaatst: 21-12-09 10:08
Pannekoeken zijn voor mij ook prima
Hihi dameszadel, dat heb ik nou nog noooooit gezien . Kan haar als je wilt zo bellen, moet in februari nog demo rijden bij een evenement van de NVVR.
Bijvoorbeeld Of misschien is Carlos er wel weer of Venco Allemaal onder het mom van: als je een echte goede amazone/ruiter bent, dan kun je je kunsten ook op een Tinker laten zien
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-09 21:45
ooo Leonoor, het is maar goed dat ik geen A-proefje doe op Baggio... Paard heeft het al veel te druk.
ik ken een tinker die alle zijgangen kent en de piaff en passage weet alleen niet of ze daar nog zo actief mee rijd
Lowara
Geplaatst: 22-12-09 11:57
Murphje schreef:
Wauw Lowara.
Mooie foto, lijkt wel in de ban van de ring elf zo... Magisch
dat was ook het thema
eef_R
Geplaatst: 22-12-09 13:11
He Allemaal, Ook ik zal er dit jaar weer bij zijn!!!! En ook Yup zal er weer zijn, zij heeft het ook wel gemist. Het word voor mij wel alleen dressuur en misschien ringsteken. Het springen zit er voor Yup niet meer in, mag wel maar vind het zelf te veel risico. En Ingrid krijgt het druk dit jaar geen pony meer aan mij uitgeleend! Maar wil via deze weg ook nog even aan haar laten weten dat ik het erg bijzonder heb gevonden dat ik haar pony voor alle wedstrijden heb mogen gebruiken. Super bedankt.
Wij nemen dit jaar ook de caravan mee en blijven lekker slapen
Gilbey
Geplaatst: 22-12-09 14:51
Ach Eef, anders toch nog een keer springen met Gilbey
Dat antwoord is inderdaad niet heel erg verrassend
tinker6
Geplaatst: 28-12-09 11:10
even een paar vragen, op de site kan ik deze namelijk niet vinden.
is het al mogelijk je op te geven? op de site staat bij het inschrijfformulier namelijk nog september boven. is het progamma al bekend? ik kreeg een mail om mee te helpen denken over andere onderdelen, maar welke komen er nu zeker? is wel makkelijk met opgeven. welke dagen zijn het geworden? zijn de vrijdag en de maandag erbij gevoegd of niet?