Wat een ontzettende mooie creatie van mooie tinkers!
Springende Bonny. Lief met die kinderen.
Vandaag met winia4ever weer bij mn kleine kereltje Rino geweest die in de opfok staat. Hij groeit enorm, en het is goed te zien dat hij (bijna) een jaarling is
En zo groot is hij nu (ik ben ong 1.80m): Ik zal hem binnenkort weer eens even opmeten. Hij lijkt nu al behoorlijk aan de maat met 11 maanden.
Vandaag naar de keuring dus dan moet je door de wasstraat
Met pappa's deken op
wat een geweldige creatie van Tinker tom zeg, allemachtig wat knap dat je zoiets kunt!
snowdon
Geplaatst: 09-08-09 19:38
How cute
Vanmiddag heerlijk met Snowdon over de heide gezwerfd:
TinkerTom
Geplaatst: 09-08-09 19:46
Bonny lekker buurten
Rino wordt groot
Morrigan met mooie vlecht
Avril die het wassen wel best vind
en knappe Snowdon over de hei! geen last van dazen??
Ik was vanmiddag palen aan het zetten om van 1 wei 4 weitjes te maken want het is bijna zover Divano dacht de palen meteen ff uit te testen en lekker er tegen te schuren....
en niet te vergeten mijn aller grootste vriend Tom heb net de inschrijf papieren op de bus gedaan voor de keuring
DIVA2
Geplaatst: 09-08-09 19:48
Prachtige tekening(??) gezien!! Mooie nieuwe aanwinst van Cindy, een uit de kluiten gewassen Rino, een hoog springende knuffelkont mat PRACHTIGE sokken, de veulenwasstraat, Kanyana die het goed doet onder het zadel.... en nog veel meer moois gezien. Daarbij mag Diva natuurlijk niet ontbreken. Vanmiddag, eindelijk thuis van vakantie dus tijd om even lekker te tutten.(zie haren op de grond..)
Manen weer klitvrij
repede
Geplaatst: 09-08-09 20:03
met dank aan dirkje heb ik mooie fotos....
ik kon niet kiezen uit alles..
maar heb deze 2 genomen om te showen
grrr
Geplaatst: 09-08-09 20:43
Mooie foto's allemaal weer... Spetter, hele mooie nieuwe aanwinst, gefeliciteerd!
aricia
Geplaatst: 09-08-09 20:46
Prachtige creatie Van tinkertom gezien ! Wat een prachtig gebied daar bij jou snowdon . En een verzopen veulie gezien onder een te grote deken een klitvrije diva en een groeiende Dino en een superspringtink gezien .
Hier kreeg Forrest op zijn valie door Zoe" ,en hij deed niet eens wat ,merries *zucht*
Gelukkig was dochter Samarie een stuk vriendelijker
traveller
Geplaatst: 09-08-09 20:53
Reviresco's Sophia Soxx nu 15 maanden oud.
De volgende babe van Loretta en Taffy is reeds in de maak.
Pas de deux met mams Loretta Soxx om het te vieren....