Ja, is prima...moet alleen wel zeggen dat ik september vol zit in de weekenden.
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-09 11:08
window schreef:
gaaf zeg !! ik had ook wel met Win willen meedoen maar ze gaven slecht weer voor zaterdag op , dus toen dacht ik laat maar alleen heb ik gister alleen maar zon gezien
Window, dan kom je toch gezellig zondag meedoen....
Jeetje wat jammer zeg dat Chuck niet meer mag crossen
Ik doe volgende week waarschijnlijk helaas niet mee, mn moeder wilt even een zondag niks doen aangezien ik verder elk weekend en voornamelijk op zondag concours heb tot eind oktober ingepland
ik ga het crossen ook echt wel missen met die bolle, we zijn laatst nog een keertje wezen oefenen met ingrid, dat was dus de laatste keer... bedankt voor de foto's! komende zondag kom ik een keertje met qannick meekijken. ze kan al een beetje springen maar het is gewoon voor de ervaring (dus ik doe alleen makkelijke/lage dingen, ze doet ook niet mee aan de wedstrijd, dat hoop ik volgend jaar te kunnen doen)
wat superleuk dat silas mee doet!!!
MelanieB
Geplaatst: 07-09-09 16:41
Toushie schreef:
dan kan ik het met je ma eens zijn mel Even een weekendje niks is ook fijn voor het paard .
Leuk die foto's! Er is weer een crosstraining geweest begrijp ik?? Heb nu alweer zin om naar alle springende crossende tinkers te kijken de 20e! Stiekem zou het leuk zijn als het dan weer goed geregend heeft ziet het er spectaculaider uit!!
Ik doe deze zondag toch wel mee met crossles, neem Bonny mee, en... ik mag op Silas wat springen, dus vind ik echt een eer om te mogen doen haha, heel gaaf, dus ben benieuwd hoe dat gaat!
Lukt het een beetje Michel? Veel deelnemers dit keer ook?