zo vanaf pag 100 terug gelezen
weet niet alles meer maar wel veel 
leon en arjan pff jullie hebben wel een enorme pech he
eerst cheyenne dan beroofd en dan ook nog een klap op de borst kunnen vangen (dit persoonlijk vind ik het ergste arjan heeft geluk gehad sommigen hebben zo iets maar net of niet overleeft) als nog erg veel sterkte
als er nog dingen zijn geef een gil 
hengsten ??? dek gelden ??? pff ik vond dat ze een verschrikkelijk hoog bedrag voor blue boy vroegen en dat alleen maar aan de hand van zijn kleur ??? brr dat is een vies zware pil zeker omdat ie niets bewezen heeft
verder zag ik een mooie golf cabrio 
maar eh mischien een domme vraag he geen trailer trekken ??? (of is dat omdat je een trekhaak mist
)
een standaard golf mag een 1500 kg trekken (volgens mijn geheugen) dat is toch zeker ruim 1 paard met dikke trailer
wij rijden ook gewoon met de caddy en sil met 1,5 paards trailer die mag ongestraft 1100 trekken
ook erg mooie plaatjes komen voorbij
janet toch een redelijk geslaagde dag
en whis staat op knappen
spannend
verzekering ??? ik heb sil ziektekosten, dood en diefstal verzekerd voor 3500 geloof ik of 4500 (een van beide) mannetje was laatst langs geweest die herkende sil niet weer en vroeg letterlijk eh ik geloof dat ik het verkeerde paard voor me heb, is dit wel het zelfde paard ???
glunder hij was helemaal weg van um 
eh eh
jah sil en filou gaan super sil begind weer erg mooi in spier te komen
hij was een hoop kwijt na die 3 weken stappen en weer erg rustig op bowen maar hij begind weer strak te worden 
en het rijden gaat ook steeds beter
filou die is nog steeds niet helemaal zeker wat voor houding ze zich moet geven (de ene keer erg mens schuw de andere keer niet weg te slaan) verder pk ik haar erg weinig gezien ze haast geen conditie heeft en ik haar niet bezweet terug wil zetten doe ik lekker rustig aan met dr
lange lijnen gaat wel erg goed 
ben erg trots op mijn monsters