@sita_ Slaap lekker,en het komt vast allemaal goed morgen! Ik vertrouw erop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

grid schreef:Maya mét stropdas ben je denk ik overdressed bij ICS zijn er meestal zelfs maar weinigen in wit tenue
Ik ben zelf eens naar een Haflingerkeuring geweest (naja, op Zeeuwse dag van 't Paard, en daar heb je allerhande rassen keuringen. En daar zie je gewoon iedereen in wit pak incl. schoenen en rode stropdas rondrennen. En zo hoort het imo gewoon

Daarna naar de Afslag, voor de 80e verjaardag van m'n oma, wat gedronken, strandwandeling gemaakt en daarna gaan eten. Hele familie incl. achterkleinkinders was er. Oma genoot echt. Maar... tussen de 2e en 3e gang werd tante Catrina ineens niet goed... En dat is de enige overgebleven levende zus van 86... Ze kreeg een behoorlijke flauwte en leek er heel even in te blijven, dus echt alom flinke paniek...
Gelukkig kwam er een andere klant aan die daar aan het eten was, die wist gelijk wat te doen, iedereen aan het bellen natuurlijk, bazin erbij. Deur open. Dokters gebeld en alles. Na een tijdje knapte ze vlot op... Buiten gaan zitten met een extra jas aan, wat appelaere gedronken en nog wat suiker. Toen ging het gelukkig wel weer. Maar was wel even flink slikken hoor...

Wordt zometeen naar zwolle gesleept. Krijg daar een vervangende auto. Benzinestation is 24 uur open. Ben nu aan de red bull, heb nog 200 km te gaan..
Veel succes en sterkte Teuntje... hoop dat je het nog leest.
Ik ga zijn tweede show op dvd branden voor in Ierland, als ik me down voel
Kan me echt tranen lachen om hem :' ) Heb zijn eerste show ook live gezien 
morgen zware dag
Gelukkig knapte ze gauw op!

Laatste dagje thuis.. Bwaah ik heb er helemaal geen zin. Het liefst ging ik helemaal niet naar stal, heb gistermiddag zo fijn bij Flynn gezeten, leuke rit gehad.. Wordt echt dramatisch als ik vanmiddag van stal wegfietst
Lang leven mijn grote hele zwarte zonnebril

, maar het is zeker wél leuk om daarna weer terug te komen! Die zonnebril is inderdaad een goeie

Ik ga het zeker nodig hebben 

was om 3 uur zo'n beetje thuis, lag er om 3.30 in, helemaal shakend van de red bull haha! Nu net pas wakker geworden..
Uiteindelijk ben ik om 0.45 weggesleept naar Zwolle, daar nog 2 bakken koffie naar binnen gegooid en om 1.20 was ik weer op weg naar huis in een spiksplinternieuwe Hyunday Getz, met toen 1700 km op de teller, nu bijna 1900
Moest wel even goed kijken, van hoort er geen 0 achter haha!
De kogeltjes lagen zowat door de hele motorkap
De meneer van de ANWB kom hem er ook niet tussenuit halen, want dan zou de multi-riem veel te lang zijn..
Houdt meestal niet zo van cabaret, maar hij is echt cool
Vooral zijn uitspraak: "Jonge Onhandige Chaotische Hyperactieve Energieke Malloot"