Misschien dat ik Cayden ga gebruiken, mijn moeder rijdt toch niet dan kan ik net zo goed erop gaan rijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Cheyenne haha
klinkt wel als een fijn leventje. Lekker buiten. Beetje hooi eten 
veel succes daarmee. Ben wel benieuwd hoe dat gaat.

spannend!!
benieuwd hoe het gaat vrijdag ^^

ben benieuwd hoe t gaat morgen ^^

. En niet moesten bestellen alle plekken waar ik ze vond moest je zo veel verzendkosten betalen. Liep zodanig een halster van 9euro mocht ik nog is 9 euro aan verzending op betalen, nu eentje van 10 euro en voor die prijs zat er nog een halstertouw bij
.
. Misschien dat de uitloop daarna wat meer Cup bestendig is ook want die gaat ook altijd gaan lopen en geloof me de laatste keren kon ik er niet meer over uit raken waar die er uit was geraakt, die zit nu even apart nu na het ontwormen kan 'm dan wat beter in de gaten houden op dat vlak. 
ben je weer mooi klaar mee
. Hoop alles snel terug op orde te hebben daar en de stroom terug goed aangesloten zodat die eens een stevige trok vangt, terug eens even doorheeft dat die daar achter moet blijven
. Hou enorm van 'm maar op zo een moment zou je ze achter het behang plakken
. Is niet dat die geen eten krijgt, die krijgt meer dan dat de meeste knollies in 2 dagen krijgen op 1 dag ter beschikking
.
. Om vervolgens met puppy ogen te komen kijken of ik niks lekker mee had
.
Zie het helemaal voor me haha.