Karlijn, vergeet niet, Diaz is nog niet af, haar rug heeft nog zeker 3 jaar om meer lengte te krijgen.
Ellie, supergoed bezig!

Voor de rest iedereen een
die het nodig heeft Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die het nodig heeft
Extra training voor de paardjes!
Ik heb hier dus echt enkel minibosjes, bossen waar je niet in mag te paard, velden, wandelpaadjes, mountainbike parcoours, straat, ... Maar iets écht paardvriendelijk? Nope
Alleen krijg ik Tinky serieus nergens heen door mijn moeder.. Sinds ze die koliek heeft gehad.. Ik had gevraagd om met vriendin mee naar zee te gaan; "Nee, stel dat, stel dit, stel ..."
Màn, ze denkt echt àltijd aan de ergste dingen.. En dan is het vreselijk irritant dat ik gewoon eens niet iets leuks kan doen of ergens naartoe kan gaan mét men paard.. Nee, enkel met die van de Tinkerstal mag je mee

(zweep heeft hij respect voor, en dat wil ik ook zo houden hahah)
ben ze nu aan het uploaden, en dan zal ik t linkje van t album wel even geven
' Ik begrijp echt wel dat dit alles is om me te beschermen, maar soms vind ik ze me gewoon te weinig vrijheid gunnen (Jaaa, Tieners hé
)
want anders kom je idd daarmee in de knup! Maar flemen kent hij toch niet
wil ik hem wel leren, lijkt me zo leuk haha. hij doet het alleen nooit uit zichzelf
Ik vrees dat ik gewoon de lieveling van mijn ouders ben
het is leuk om je energie daar in te steken, al duurt het wel eventjes hoor 
logisch, ik mocht ook 'niks' en achteraf begrijp ik dat. Het is een grote boze wereld hoor
flemen duurde hier ook lang, t kwartje viel ineens.
.