Wij doen ook niet meer aan Sinterklaas, wel nog samen met Desie suprise gemaakt voor op school. Bij Damian op school doen ze ook al niet meer aan kadootjes die is lekker feest aan het vieren in de oude verkade fabriek in Den Bosch. Wij doen wel kleine kadootjes onder de kerstboom. Ik vind Kerst ook veel gezelliger, ik las gisteren in het dorps krantje dat ook wij in het grote Boxtel een kunst ijsbaan krijgen op de markt ( ze moeten wel denk ik want ieder dorp in de omgeving heeft dat tegenwoordig, maar Boxtel loopt naar mijn idee in alles achter ) wel leuk, ik weet dan wel waar ik mijn kinderen kan vinden die dagen .
Iedereen die vandaag of morgen wel sinterklaas vieren onwijs veel plezier.
Iedereen veel plezier bij sint en piet Wij hebben vanmiddag/avond op het werk sinterklaas.
Hier stel ik het ook niet op prijs als iemand mijn honden wat onder tafel schuift of een koekje geeft. ze schooien niet en dat wil ik zo houden, verder knokken ze als het om koekjes gaat dus ze krijgen ook altijd apart eten. heb een eigenwijze tante die na 10 zeggen nog niet snapt dat ik het niet wil vroeger te vaak bij de huisartsenpost gezeten omdat ik twee honden uit elkaar moest halen. (gelukkig alweer een paar jaar geleden)
weet iemand waar je een filmpje kunt uploaden om hier te showen paardjes gingen uit hun bol vanmorgen
timokyana
Hé Maartje en hoe bevalt het zo samen in nieuw huisje ?!
Puck goed bezig haha bij mij is lijstjes maken altijd het begin van uitstel (want anders hoef ik het niet op te schrijven dan begin ik er meteen aan ) en vreemd is dat idd maar heeft iedereen denk ik wel eens last van
Carola drukke kids ivm sinterklaas en dan alweer boom zetten voor kerst, wat gaat de tijd weer snel hè... en heerlijk gereden door andere insteek nu weer stuk verder/ relaxter
Eefje bewoner onverwacht overleden en nu weer
Dagmar lekker met travis bezig geweest en mocht samen met Kaya ook nog ff rennen en haha grapjas Travis ff aanloopje naar hooi
Whaha dat paard heeft lol met zijn eten
Ravien brr het was al waterkoud en dan nog natworden
MDH druk en die ring is ook mooi
Denise lekker bijdehand geweest op cursus en ja idd dacht ik ook geen ruggebruik, maar wat dan te doen? dan toch maar beter wat meer teugel erbij pakken? of gewoon veel meer oefenen?
Nathan en Nigel samen gespeeld O duim zo dat goedgekeurd *duim duim*
Inge traumahelicopter op wei voor buurvrouw
Janet klinkt goed ben benieuwd!! wanneer hoor je het ?! en parket gekocht Nog gefeliciteerd met sem
Ah hihi Leon was weer de "boosdoener" van het rijmen Snowdon en Connor wedstrijdje gezichtentrekken gedaan maar later wel vriendjes geworden op een rijmsite stond bij twaalf: Aalf en zwaalf
Kim eindelijk weer internet en idd beter doordeweek savonds keertje als weekend
Haha Joyce kan leuk rijmen
Mirjam maar netjes bijposten zonder dichten Ah later toch nog een gedicht en beterschap!!
Grit pff klopjacht vuurgevaarlijke overvaller en ogen weer dik nu laatste keer en O eruitzien als niet geslapen dat valt toch wel mee Hier kan ook niet zo'n strak lijntje maken en daarbij ben ik er ook te "lui" voor om 's ochtends op te doen en heb te weinig wimpers voor mascara dus dan maar naturel
Ellen tinkerdames aan de kletter door duif
Lies geweldig gedicht!! en druk thuis o en wat is er
Trea en Ellen
Angela boktloos huis
haha Trea ook eindelijk Boxtel aan de ijsbaan Gemert had dat geloof ik bijna als eerste en da's in verhouding maar een klein dorpje later ook in Uden en Oss en nu volgens mij idd bijna overal
TK youtube of photobucket benieuwd naar filmpje
Het was gisteravond gelukkig droog weer lekker gereden maar snak naar weekend dan lekker weer naar bos Pff ik ben hier trouwens ook al te lang (naar mijn zin) aan het wachten op pakketje van Agradi normaal zijn ze veel sneller en nu terwijl op internet stond dat alles voorradig was Zondag etentje bij Zus en Ma normaal doen we niks samen met sint maar nu kwam dat zo uit en dan hop hop alle voorbereidingen voor kerst incl cadeautjes enzo
timokyana
Handige samenvatting Ingrid, had wel bijgelezen maar was het alweer vergeten
Ik kijk zo gezellig
grid
Geplaatst: 04-12-09 12:49
Joyce haha krijg je niet last van je knieen en/ of enkel zo met kat op benen ?! ik wel in ieder geval onze persische kat had daar nl ook een handje van
ik duim! ik ken het, had het vroegr ook maar nu neit meer, kwestie van en goede kapper vinden die ECHT knipt wat jij wilt
succes!
Grit
Geplaatst: 04-12-09 14:08
Kan het filmpje ook niet openen, maar zo te zien NKOTB (of zoiets). Die zijn wel grappig ja Of is het de muziekclip van het liedje?
Wat zit je er lekker bij Joyce en de kat vind het ook prima zo
TK, vloer storten en mesten
Trea en Ellen in hun nopjes met een ijsbaan in Boxtel
Ingrid heeft zin in het weekend, lekker boscrossen en gezellig etentje! Toi, toi, toi, bij de kapper!!!!!!! Alleen de puntjes eraf of ga je voor iets totaal nieuws? Ik ga nooit, heb mijn haar altijd hetzelfde en het groeit amper. Eens in de zoveel tijd knip ik er zelf iets af .