Grit schreef:Lois; alles goed?? Zit de vakantie er alweer bijna op bij jullie?
Ja, alles goed hoor
En de vakantie.... maandag beginnen de basisscholen weer, en ik moet die weer daarna weer beginnen, de vakantie is echt zo snel gegaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Grit schreef:Sita; bah, klinkt akelig bij Willy. Ik hoop dat de DA iets goeds heeft kunnen doen.
Als het gaat om een uitwendige antibacteriele werking weet ik dat Angela goede ervaringen heeft met zilverwater (zilver dood bacterien) en ik ben fan van de honingzalf. 4 jaar bij de leverancier van Mesitran gewerkt, dus tot in den treure mee gezeuld, maar ook verbluffende resultaten gezien. Is antibacterieel en bevorderd de genezing.
Ik ben nu de rotstraal van Vince met mesitran aan het behandelen (heeft hij al een paar maanden en niks werkt) en ik vind het nu na een week al een stuk minder stinken.

Citaat:Oja en doe bij degene die er vandoor springt een longeerstukje aan het bit en daar aan een longeerlijn, hou die bij je op de bok en straf haar dan door alleen haar tegen te houden als ze er vandoor springt, zo heb je iets meer te vertellen.
.
) 
verkouden.

Grit schreef:Jee Sita, wat sneu voor Willy en ook voor jullie.
Dat maden er al zo snel kunnen zijn![]()
Voor het geval dat, op een andere site heeft een bokker een link geplaatst waar je mesitran een stuk goedkoper kunt bestellen;
http://www.newpharma.be/apotheek/search ... 3godSDYM-A
(laat mijn oude werkgever het maar niet horen)

t is nog geen dinsdag
en hmmm misschien dat honingspul ook maar eens voor say kopen sinds die een keer op ijzers heeft gestaan nu ook snel last van beginnende rotstraal misschien kan ik het met dit spul nu echt eens de kop weer indrukken

maar houdt niet van gekletter tegen/ tussen benen en ze is er nog steeds niet over uit of ze die gekleurde slangen nu wel of niet kan vertrouwen 
hopelijk is ie er snel weer bovenop. Maden kunnen idd snel ontwikkelen

en de koekjes met chocolade smolten in No Time weg