Zijn tegenwoordig wel allerlei sites voor kun je trefwoorden intypen en dan maken ze er een gedichtje van
mijn zus heeft het wel eens gebruikt ivm haar gedichten "talent"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn zus heeft het wel eens gebruikt ivm haar gedichten "talent"
Puchje schreef:Ooooh help mij! Ik moet een gedicht voor mn moeder schrijven!

Snowville schreef:Ik heb geluk, ik hoef niet te dichten dit jaar
En ik verwachtte nog wel een mooi gedichtje met Sinterklaas op de mail
snowdon schreef:Snowville schreef:Ik heb geluk, ik hoef niet te dichten dit jaar
En ik verwachtte nog wel een mooi gedichtje met Sinterklaas op de mail

Ik zit in de begeleidingsgroep van haar duopartner. Ik weet dus ook precies wat er zich op school afspeelt, en ik weet wat voor een heks mijn moeder kan zijn, maar dat ze allemaal goed bedoelt. Ik weet ook dat ze heeeel erg gestresst kan zijn
Dus dat wordt m
ik ga de sneeuw schuiver maar eens starten want de hondjes moeten uit,bah bah.was weer kort maar krachtig
Ben een beetje aan het rondkijken naar iemand die af en toe de beesten hier wil rijden, zowel de Tinker als m'n ouwe, die wordt zooo nukkig als hij er niet uitkomt
cp112 schreef:Er woont vast hier niemand bij mij in de buurt he?Ben een beetje aan het rondkijken naar iemand die af en toe de beesten hier wil rijden, zowel de Tinker als m'n ouwe, die wordt zooo nukkig als hij er niet uitkomt
![]()
Ik stap er voor ik weet wat er met mijn rug is toch nog maar even niet op... vind ik niet zo'n veilig gevoel.
Ik heb wel een bodyprotector aangeschaft, zit wel raar hoor, hij is nog echt zo recht, voel me net een robot

erg weinig eiwitten maar wel voldoende energie. Ruwvoer moet onbeperkt gegeven worden vind ik.
hier. Argh. Ik ging op stap in een minirok en kniehoge laarzen (jaja) en net toen ik op de fiets zat, vette sneeuw!
Daar ging mijn "kijk mij eens hip zijn" outfit
Als een paard wil rennen doet hij dat zelf wel. Gewoon lekker laten wezen.
)
Moet ook zeggen dat die van mij 24/7 buiten staan op het land, en als ze willen rennen of gek doen, dan doen ze dat. Zo niet.. dan niet. Moeten ze lekker zelf weten.