[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 16:56

Ja.. Ik hoop het ook..
Want als ik zak heb ik echt geen zin meer om weer te gaan lessen, bedoel als hij toch overal zo op zit te zeiken..

Alles wat er om me heen gebeurde was mijn fout.
Ik stond op een kruising.. Ik gaf voorrang aan iemand van rechts en toen veranderde de situatie doordat er een andere auto kwam, tegenligger, die links wilde en dan had ik ineens voorrang, ik werd rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor. Dus ik rijd door, was gestopt om die vrouw voor te gaan, zegt ie jaa.. Dat moet je toch voorzien dan hoef je niet meer te stoppen..
Ik had zo zin om eens knoerhard op de rem te gaan staan ofzo he.. Bah, heb dr echt geen plezier meer in!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 17:01

Ow Sita, zo herkenbaar! Sommige instructeurs lijken gewoon onmogelijk Boos!

ziggy_janet schreef:
leon: Rondom blokzijl, giethoorn, kalenberg enzo is het stukken mooier. Je kan met een fluiterboor enzo rond varen. Heel anders dan bij nijetrijne in de buurt

bij ons ziet het er zo uit:
http://www.npdeweerribben.nl

Is wel vergelijkbaar in mijn ogen eigenlijk. Wel mooi idd... maar weet wel mooiere locaties van waar ik persoonlijk meer van hou Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:02

Ik ken het gevoel. Voordat ik zelf moest afrijden, ben ik ook helemaal afgezeken. Ik zou het toch niet halen als ik zo dom bleef rijden en zou het nooit halen blablabla
Ik heb het ook gehaald.

Je moet gewoon rustig rijden (niet te langszaam, en niet te gehaast)
Gewoon rustig blijven.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:02

Ja.. En dan doet ie net of ik al 100 keer opgeweest ben en gezakt ben..
Terwijl het gewoon de eerste keer is..

Stoom uit je oren

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:08

Soms zijn het echt kl**tzakken die instructeurs!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:08

Bloos! Krijgt net te horen dat de Eneco Tour Maandag vertrekt vanuit Terneuzen precies op het tijdstip wanneer ik examen heb.. Scheve mond Nice..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:10

hmm dat is balen.
Zouden ze er rekening mee houden?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:12

Weet ik niet.. Aan de ene kant wel een voordeel want dan zijn de sluizen afgesloten, plus de weg langs de welbekende coffeeshop.
Dan heb ik kans dat ik door Othene mag, nieuwbouw, en daar is het altijd rustig..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 17:24

Ik denk dat ze er wel rekening mee houden hoor. Anders wordt het voor een beginnende rijder wel heel moeilijk. Want je leert pas echt auto rijden als je je rijbewijs hebt. Ze zullen en wel rekening mee houden.

Morgen gaan we trouwens met Ziggy en de tinker merrie van peter een ritje maken. Met 2 karren. Ik met Ziggy en de boerenwagen en Peter met Tinkie en de recreatie wagen. Angela (blazingboots) en haar vriend gaan ook mee. (hun zijn de eigenaren van Max)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 18:57

Nagelbijten / Gniffelen Maya mét stropdas ben je denk ik overdressed bij ICS zijn er meestal zelfs maar weinigen in wit tenue Knipoog

Mooie foto's weer van vakantiestekje Dromen
Nagelbijten / Gniffelen die voortent verhalen heeft mijn vroer ook eens gehad met pa's vouwwagen vond ie niet grappig wij wel Clown

Rolleyes Sita erg irri instructeur dus Scheve mond ... hmm metwielrennen is dan toch altijd veel afgesloten misschien dus dan mazzel en is het makkelijk omdat je bijna niet op moeilijke punten kunt komen Duivel

Leon ben nu wel benieuwd wat jij dat het mooiste vindt in Nederland Dromen

Berdien ook weer lekker gereden Cool

Was erg gezellig vandaag bij Liekathu *LOL* hengstenvlecht lukte best goed en nu kan Lieke verder oefenen Whoosh! Heb ook nog ff op Bronx gereden was ook leuk om weer eens op een ander tinkertje te rijden Cool lekker vrolijk en voorwaarts ook Rock-on, dudes!
Kortom erg leuke en gezellige voormiddag gehad OK dan!

Smiddags weer verder gegaan met trailer en het lijkt al iets Cool denk nog 1 laag en dan is het klaar Hyper!

Morgenochtend weer buitenritje Dromen

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:09

Hee hallo! Doei!

Ben eventjes weggeweest, moest veel werken de laatste 3 daagjes, maar ga zo even bijlezen Ja

Vandaag nieuwe leren rijlaarzen gekocht! Ja Ze zitten nog voor geen ene méter, maar dat komt hopelijk wel goed als ze ingelopen zijn! Zo zien ze eruit http://i1.tinypic.com/4r12qud.jpg .

Vandaag ook nog heel even snel langs Hendrik geweest, alleen even gepoetst en een stukje gewandeld.

Oohh, bah dat was zó goor! Wilde ik hem gaan poetsen, dat doe ik altijd aan een ring buiten, ligt er net op dat éne plekje waar ik hem altijd poets een muis.. Uiteengereten zie; hoofd daar, hersens hier, en de rest ergens anders. Nou, ik ging daar dus écht niet poetsen Nagelbijten / Gniffelen .. Toen maar halstertouw over zn speknekkie geslingerd en hem maar los gepoetst.

Ooh, en er lag laatst een ram ( vriend van hendrik Nagelbijten / Gniffelen ) dood in de wei, best gek want de dag ervoor was ik aan het rijden, en ik dacht, wat hoor ik toch een raar geluid, dus ik kijk de wei in, ligt er een schaap te ademen met een snottenbellenneus, nouja, dacht er verder niet echt meer bij na.
Was het dus díe ene ram die dood was gegaan.
Laatst bijgewerkt door IkbenMarije op 25-08-07 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:11

Oooh Sita ik leef zo met je mee. Ik had ook zo'n klootzak "laat maar zien wat je niet kan" en dat soort ongein. Echt, als ik hem nog een keer voor de auto krijg, met of zonder z'n lesauto, dan geef ik gas bij Nagelbijten / Gniffelen Wij hebben toch wel een flinke auto (VW Touran, diesel) dus die hobbelt er zo over heen Whoosh!

Vanmiddag weer met m'n hummeltjes wezen rijden, en het ging wederom walgelijk goed. Flynn is zooooo makkelijk Haha! Fietsers, auto's, aaiende kinders.. hij vind het allemaal even mooi. Daarna nog een hele tijd met hem geknuffeld, ik zat en hij stond boven me *LOL* Op een gegeven momement lag hij naast me te slapen Lovers Lovers Lovers Heb hele leuke foto's van hem gemaakt. Het is zo'n onwijs lief ventje.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:04

Doei!

Zoo.. Er staat een witte Amy in de stal.. Haha!
De nieuwe shampoo is goedgekeurd! Ben zo zenuwachtig voor morgen! Nagelbijten / Gniffelen Haha.. En heb dr superveel zin in! *LOL*

Eeeh Marije.. Leuk he muizen! Vork Altijd lekker als ze er zo bij liggen.. Clown
Wat zonde van die ram zeg.. Ach gut

Berdien lekker gereden met Flynnie.. Leuk dat je hem zo mee kan nemen!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 21:26

Ik duim voor je mee dat Amy wit blijft! En dat ze het goed doet morgen!!!

Sneu zeg van die ram... Scheve mond
Die muis, oops! Wij hadden gisteren een rat (heelhuids) dood op de stoep liggen Verward Echt vaag...

Enne.. one step closer!!! Kan van de week even bellen om wat dingen door te spreken voor weiland. Man stond er in elk geval voor open, moet nog even er goed voor gaan onderhandelen om hem volledig te overtuigen.
Hoop het zo.... was vandaag weer goed wanhopig met een gesloopte paddock van shet. Die loopt nu dus in de wei erbij...

Ow Berdien, klinkt super van Flynn, heerlijk! Dromen

Wij zijn trouwens net terug van de bios, zo heel spontaan! Evan Almighty, een hilarische aanrader!
Gelijk ook (eindelijk....) eens de nieuwe 'haven' van Breda gezien. Het water is terug in de stad daar en is erg mooi geworden Ja

Morgen demonstratie bekijken van ONC, een natural-horsemanshipgedoe bij ons in de buurt.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:28

Ze staat met deken op.. Dus als ze zich vies wil maken blijft de schade beperkt tot hals en benen.. Knipoog

Ik duim voor je wat dat weiland betreft! Ja
Heb al gehoord ja dat die film echt hilarisch is! Misschien ga ik er ook nog wel eens heen..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:34

Pff marije wat naar ook van die ram Ach gut en die muis precies op je vastzetplekje Nors opkijken los poetsen kan ook Haha! en Nieuwe leren laarzen Sigaar die wel nog niet lekker zitten Scheve mond

Berdien weer genoten Dromen

Cool Amy is wit en shampoo goedgekeurd OK dan! HEEL VEEL SUCCES!!!!

Hier gaat trouwens ook nooit familie mee en vriend ook maar zelden, maar ach da's niet erg ik alleen of met vriendin tussen de paarden en allerlei paardengekken is al meer dan voldoende Haha! Clown

Paarden zit trouwens wel in de GENEN Nagelbijten / Gniffelen --> Mam heeft gewerkt met paarden o.a. dravers met sulkys Cool (nu is ze niet meer zo'n held Nagelbijten / Gniffelen), mijn zus heeft ook best een tijdje gereden en rijd nu nog heel af en toe en nu is haar dochter ook al gek van paarden Nagelbijten / Gniffelen en mijn zus heeft dat juist bij dochtertje helemaal niet aangemoedigd ofzo maar ze trok zelf ineens naar paarden onderweg op de fiets enzo Haha! dus echt verankerd Nagelbijten / Gniffelen --> stiekum verdenk ik Mam die dus volgens mij wel al van kleins af aan ging wandelen en fietsen voorbij paarden en dan overal kijk paardje en ff paardje aaien enzo roept Clown
Maar da's niet erg vind dat wel leuk zo'n nichtje die helemaal gek is op paarden en het dan ook súper vind als ze ff op Say mag zitten Lovers en pok al vol trots t-shirt met pony aan heeft Haha!

Bloos! moet echt niet meer op marktplaats kijken Rolleyes zie nu leuke ijslander te koop, die ingereden is bij stal waar ik eerst reed waardoor ik er dus ook al eens op gereden heb en die was LEUKKK en staat niet voor veel geld Geld, geld! 2250 da's erg weinig voor een ijsco Bloos!
Maar Whoosh! heb nu geen geld voor nog een paardje Scheve mond

Jochem Myer is trouwens weer erg ADHD aan het doen op tv Nagelbijten / Gniffelen

[edit] zo lang over berichtje gedaan dat leon tussendoor is gekomen:
OK dan! Duim voor je dat iets overeen kan komen ivm omheining enzo en film dus geslaagd Clown en Bredase haven dus mooi geworden Cool
Laatst bijgewerkt door grid op 25-08-07 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 21:36

2250 is idd erg weinig voor een leuke ijsco!

Jochem Myer? Wie'sda?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:39

snowdon schreef:
2250 is idd erg weinig voor een leuke ijsco!

Jochem Myer? Wie'sda?

Da's een ADHD cabaretier Knipoog http://www.jochemmyjer.nl/

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:41

Dat is echt supergoedkoop voor een IJsco ja.. Bloos! Dan is het erg verleidelijk he! Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 21:41

Ik geloof dat ik blij ben dat ik hm niet ken Bloos

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:42

Jij zegt het.. Ik denk het.. Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:45

Ik ga zo maar eens naar bed..

Morgenochtend vroeg dag, dan ga ik mijn zadel nog poetsen, kleding uitzoeken en Amy nog toileteren.. Lachen

Weltrusten!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 21:50

Truste Sita!

Hmmz, Arjan heeft die Jochem Myer nu dus opgezet, arghhh!!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:51

Aah... Nu ga ik echt naar bed.. Hier staat hij ook op Jochem..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 21:52

Ach gut Leon hij is echt erg ADHD Gestoord

Idd sita erg verleidelijk maar ik heb het geld gewoon niet (over) zeker niet om er 2 in pension te hebben staan dan zou ik er 1 bv niet meer kunnen betalen als er DA rekeningen zouden komen of zo da's ook niks ...
maar wel jammer Scheve mond

TRUSTEN SITA Slapen