Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziggy_janet schreef:leon: Rondom blokzijl, giethoorn, kalenberg enzo is het stukken mooier. Je kan met een fluiterboor enzo rond varen. Heel anders dan bij nijetrijne in de buurt
bij ons ziet het er zo uit:
http://www.npdeweerribben.nl

Krijgt net te horen dat de Eneco Tour Maandag vertrekt vanuit Terneuzen precies op het tijdstip wanneer ik examen heb..
Nice.. 

Maya mét stropdas ben je denk ik overdressed bij ICS zijn er meestal zelfs maar weinigen in wit tenue
die voortent verhalen heeft mijn vroer ook eens gehad met pa's vouwwagen vond ie niet grappig wij wel
Sita erg irri instructeur dus
... hmm metwielrennen is dan toch altijd veel afgesloten misschien dus dan mazzel en is het makkelijk omdat je bijna niet op moeilijke punten kunt komen
hengstenvlecht lukte best goed en nu kan Lieke verder oefenen
Heb ook nog ff op Bronx gereden was ook leuk om weer eens op een ander tinkertje te rijden
lekker vrolijk en voorwaarts ook
denk nog 1 laag en dan is het klaar

Ze zitten nog voor geen ene méter, maar dat komt hopelijk wel goed als ze ingelopen zijn! Zo zien ze eruit http://i1.tinypic.com/4r12qud.jpg .
.. Toen maar halstertouw over zn speknekkie geslingerd en hem maar los gepoetst.
) dood in de wei, best gek want de dag ervoor was ik aan het rijden, en ik dacht, wat hoor ik toch een raar geluid, dus ik kijk de wei in, ligt er een schaap te ademen met een snottenbellenneus, nouja, dacht er verder niet echt meer bij na.
Wij hebben toch wel een flinke auto (VW Touran, diesel) dus die hobbelt er zo over heen 
Fietsers, auto's, aaiende kinders.. hij vind het allemaal even mooi. Daarna nog een hele tijd met hem geknuffeld, ik zat en hij stond boven me
Op een gegeven momement lag hij naast me te slapen
Heb hele leuke foto's van hem gemaakt. Het is zo'n onwijs lief ventje. 

Haha.. En heb dr superveel zin in! 
Altijd lekker als ze er zo bij liggen.. 

Echt vaag...

en die muis precies op je vastzetplekje
los poetsen kan ook
en Nieuwe leren laarzen
die wel nog niet lekker zitten 
Amy is wit en shampoo goedgekeurd
--> Mam heeft gewerkt met paarden o.a. dravers met sulkys
(nu is ze niet meer zo'n held
), mijn zus heeft ook best een tijdje gereden en rijd nu nog heel af en toe en nu is haar dochter ook al gek van paarden
en mijn zus heeft dat juist bij dochtertje helemaal niet aangemoedigd ofzo maar ze trok zelf ineens naar paarden onderweg op de fiets enzo
dus echt verankerd
--> stiekum verdenk ik Mam die dus volgens mij wel al van kleins af aan ging wandelen en fietsen voorbij paarden en dan overal kijk paardje en ff paardje aaien enzo roept
en pok al vol trots t-shirt met pony aan heeft
moet echt niet meer op marktplaats kijken
zie nu leuke ijslander te koop, die ingereden is bij stal waar ik eerst reed waardoor ik er dus ook al eens op gereden heb en die was LEUKKK en staat niet voor veel geld
2250 da's erg weinig voor een ijsco 
heb nu geen geld voor nog een paardje 

en Bredase haven dus mooi geworden
snowdon schreef:2250 is idd erg weinig voor een leuke ijsco!
Jochem Myer? Wie'sda?
http://www.jochemmyjer.nl/
Dan is het erg verleidelijk he!

Leon hij is echt erg ADHD
dan zou ik er 1 bv niet meer kunnen betalen als er DA rekeningen zouden komen of zo
da's ook niks ...