Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
naja, misshien mogen ze wel even uurtje uit gaan razen en dan maar weer terug. 
Ik ben in stille meelezer modus ingeschakelt vrees ik..
Eigenlijk op een héél domme manier, en ik moest niet zo stom zijn om op mijn paard te kruipen in de wei zonder iets etc. Ik kon lelijk gevallen zijn
Gelukkig was het niet zo erg..
Dan naar binnen gegaan, ellebogen gewassen en ontsmet. Zat ik met een best grote brandwond op mijn rechterelleboog/arm en goh, je moest me horen piepen als die betadine erop ging
Zooo Pikken dat het deed! Nu is de wonde stilletjes aan aan het genezen, en doet het gelukkig niet of weinig pijn als ik terug op mijn elleboog op mijn bureau steun.
Moraal van de week; Als je op je paard in de wei kruipt, altijd paardrijgerief aan en int vervolg er gewoon niet meer opkruipen..

En nogsteeds JEUKVRIJ!!
Manen en staart hebben niets te vrezen! Zijn dus ook lekker los! Al heb ik nu de staart weer even in een vlecht gehad wegens hengstig zijn..
voor Karlijn. Zit alex niet stiekem dieper in je harte dan Diaz?
Ben weer trots op hem!
een dik jaar wachten en dan mag ik er voorzichtig op .
Dus verwar die bolle buikjes niet altijd met fit en kijk naar het gehele plaatje.
Maar ben ergens familie van het kindje
Jayney schreef:Zo vanaf de foto zou ik niet zeggen dat Diaz mager is maar hou het wel in de gaten Karlijn.
mm vervelend Karlijn die twijfel zo, misschien toch eens overwegingen gaan maken welk paardje, je nou meer liefhebt hoeveel je ook om Diaz geeft als Alex jou 'Soulmate' is dan is dat nou eenmaal zo doe je niets aan, dus om jezelf dan een plezier te doen moet je misschien overwegen voor Diaz een nieuw huisje te zoeken of je man zo gek te krijgen toch ook Alex te willen.
In de bak ohz is hij overigens super braaf. probeer periode zeker.. zucht.
(en wandelpaden dat eigenlijk voor mensen bedoelt zijn
)