Dodge stinkt alleen uit de achterkant... en dat komt omdat oma hem te graag verwent.... ach hij vind een boterham met pate zoooooo lekker! en dan zit ik s'avonds met een ruftende hond!
Grit
Geplaatst: 03-12-09 23:42
Dat herken ik. Spoek heeft een saai leven met droge brokjes en koekjes. Want bij iets anders krijgt ze buikpijn. Maarja, voor oma's is dat toch wat lastig. Nee hoor, ze krijgt niks, zegt oma Tot Spoek ineens drie aardappels overgaf Die zitten niet in de brokjesemmer
Spoeks oma ontkent tenminste nog, laatst haalde ik de hond op, werd doodleuk verteld dat ie pan met satesaus uit had mogen likken... ahum. dit doet ze al vanaf pup, dus dodge heeft wel een sterke maag inmiddels... hihihihi
Van mij mag bijvoeren ook niet. Maar af en toe vind ik wel eens een bord op de grond Ze is net zoveel afgevallen. Ben bang dat ik straks uit huis ben Sem weer dikker wordt.
En dan werk ik notabene nog wel bij s'werelds grootste diervoedings fabrikant.... schaam schaam.... Maar Dodge is never nooit ziek, en krijgt elk jaar weer complimenten bij de DA.
Grit
Geplaatst: 03-12-09 23:54
Maar ondertussen zijn we wel heel blij dat Spoek drie dagen per week gezellig bij oma zit in plaats van alleen thuis. Ze ontkent het idd, we weten wel beter, maar het is binnen de perken . Spoek verraad zich toch meteen met buikpijn en dat weet ze.
Nadeel is dat de hond van mijn schoonzus er ook geregeld is. Een geadopteerde schrale plank van Isla Margarita. Die gewend is om alles te eten wat op afval lijkt. Dus oma moet schipperen tussen een "schrale vuilnisbak" en een "aanleg tot mollige terrier".
Spoek weeg ik geregeld en als ze in de buurt van 11 kg komt, dan trek ik aan de bel
En ze ziet er nog goed uit. Krijg meestal de vraag of het nog een jonge hond is. Mooi in haar vacht en helemaal wit. Gelukkig geen rode/bruine poten, ogen, bek of kont.
Laatst bijgewerkt door Grit op 03-12-09 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt
En dan werk ik notabene nog wel bij s'werelds grootste diervoedings fabrikant.... schaam schaam.... Maar Dodge is never nooit ziek, en krijgt elk jaar weer complimenten bij de DA.
_janet_
Geplaatst: 03-12-09 23:57
Whis_Serada schreef:
neem je sem mee naar jou huis
Ik neem Sem niet mee. Kan ik haar niet aan doen. Ze woont al 5 jaar op de boerderij, kan haar niet in 1 keer een "klein" huisje aan doen met een "kleine" tuin vergeleken met ons erf