wat zitten jullie nou te klagen met jullie 1,65
ik ben dus 1,53m (als je me ziet op de keuring dan weet je pas hoe klein ik ben
) en ben nu 76 kilo. Te zwaar dus en ik klaag er ook over hoor. Maar ik ben dus niet van plan om mijn hele leven te laten beïnvloeden door eten. Ik eet lekker, soms te veel maar meestal gewoon normaal. Door die rot schildklier ben ik dan wel veel gewicht aangekomen. Ik woog vroeger altijd iets van 65 kilo, ook teveel maar dat vond ik nog wel mooi. Maar wat grit al zei, ik heb een vriend en nog wel gevonden terwijl ik al iemand had, dus zo onaantrekkelijk ben ik niet hihihihi. Wat ik wel altijd zeg als Mich klaagt over rugpijn, ja duh moet je maar niet zo'n klein vrouwtje uitkiezen (hij is dus 1.,96m) nu moet je elke keer bukken om me te zoenen en hij tilt me regelmatig op die gek. Ik zeg dan moet je maar geen zwaargewicht optillen hoor, dan wordt die boos
Hij vindt me mooi zoals ik ben, val je af nou fijn maar niet nodig...
Kleding kopen, pfff is voor mij een ramp, broeken te lang, mouwen te lang, word er gek van. Broeken koop ik altijd in de zomer, dan hebben ze die 3/4 broeken, die pas ik dan heel goed
Mouwen is bij mij altijd omslaan, het is gewoon niet anders. Ik hoop echt dat mijn kids langer worden dan mij hoor...
Nou ik ga mn slaapdagje houden, ik moet toch een keer aan mn chronische vermoeiheid denken. Als ik zo door blijf lopen dan kan ik over een maand helemaal niks meer
Ik kon een tijd geleden niet eens mijn sokken aankrijgen omdat ik te moe was, echt verschrikkelijk, dit wil ik echt nooit meer meemaken maar dan moet ik wel aan mezelf denken.
Gisteren wel een leuke avond gehad, we waren pas om 1.15 uur thuis en mijn zwager ging pas om 1.45 uur weg. Vanmorgen om 5 uur ging de wekker weer, maar Mich kwam pas om 6.40 uur zn bed uit, gek he 
Werkse allemaal of klooise bij de paarden, ik ga slapennnnn
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 19-02-09 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt