[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 23:58

Ik val sinds een maand of 3 in de damesmaten, daarvoor was het altijd drama met broeken kopen.
Kindermaten hebben toch vaak een ander model.
De rest is vaak wel makkelijk te vinden en met rijbroeken en soms schoenen wijk ik wel eens uit naar de kindermaten, scheelt vaak toch in prijs.

Ik ga slapen.

Truste!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 00:06

Oh haha krijg je dat weer zit je nog in kindermaat :(:) da's idd ook niet altijd handig ... maar soms dus wel ivm prijs :D

Damesmodel is ook niet voor mij gemaakt := maar ach uiteindelijk vinden wel wel weer iets :+

pff ga ook maar een kappen :wave: truste allemaal!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 00:13

Ik snap er niks van dat bovenkleding steeds langer en smaller wordt, dat past de gemiddelde vrouw toch niet....

Truste :evaw:

Ga nog even kijken of er al nieuws is over die grafdeksel die zichzelf verplaatst, creepy :=

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 08:31

Goeiemorgen nog niet alles bij gelezen hoor,

Maar afvallen mmmm dat weet ik alles van, daar ben ik ook steeds mee bezig of zeker mijn gewicht in de gaten houden. Sommige kenne eten wat ze willen en komen geen gram aan en veel mensen waaronder ik zelf kieken naar eten en komen al aan |(.

Nu weer snel aan het werk, iedereen werk ze of een fijne dag

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 08:40

Goedemorgen, afvallen, breek me de bek nie topen :D
Wat grit zeg herken ik helemaal, als ik begin met eten krijg ik stgeeds trek, neem ik niks dan heb je minder last..
Ik ben nu weer aan het South beachen en dat bevalt me prima, he tis even overschakelen maar daarna eet ik lekker en net zoveel tot ik genoeg heb.
Al moet ik opletten niet door te slaan zoals gisteren, toen heb ik over de hele dag maar 2 kommen (lekkere) soep op...
Heb nu mijn bak kwark/cottagecheese met zoetstof naast me staan.
Fijne dag allemaal, tot later.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 08:41

Goedemorgen!

Iedereen een fijne dag vandaag!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 08:55

afvallen, hmmz ik hou mn mond haha

Denise, vanwaar die link speciaal voor mij? Ik zat al te zoeken naar een forum daar haha, maar zie alleen een standaard amerikaanse tinkersite.
Leuk dat Billy daar wat heeft rondlopen en er op staat!

Ik heb ondertussen al wel een jaarlingfoto van Easter (broertje) ontvangen :D He's huge!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 09:10

Mogguh!

Ik ben het ook helemaal met je eens Peet, maar ik merk gewoon dat m'n conditie hierdoor ook achteruit gaat, ik heb doorgezakte voeten dus kan geen kilometers lopen enz. Vind het daarom aan mezelf verplicht er iets aan te doen. Maar ik voel me niet minder omdat ik dik ben hoor! ;)

't Ziet er hier buiten koud uit.... wil straks even lekker vroeg rijden, nu in de vakantie zijn de buurkindjes ook nogal veel in de bak.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:02

Goedemorgen.. :)

Eetpatronen etc.. Dankzij het werk heb ik wel een vast eetpatroon, maar als ik vrij thuis zit.. Hmm.. Nee.. Dan kan ik makkelijk tot de middag wachten om wat te eten. :o
En dan is het alweer mis, want dan krijg ik lekkere trek en ga ik aan het hartige spul zitten.. :o
Zoet hoef ik niet, maar hartig (sausijzenbroodjes, chips, nootjes, zoutjes etc.) die zijn voor mij echt niet veilig.. :o

Oh.. En dameskleding.. Verschrikkelijk.. Lang en small, en getailleerd voor een wespentaille.. Je moet gewoon een maat groter nemen wil het fatsoenlijk zitten.
Heb nu een hoop besteld bij H&M en wonder boven wonder pas ik het allemaal netjes.. *D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:08

Ga ik ook maar eens bij H&M kijken! Op internet dan, want van de winkels wordt ik kriegel, zo groot en veel en druk en rijen bij de paskamers :n
Als ik bij "normale" kledingwinkels een XL/XXL aan pas, dan vind ik het nog te strak. Of het past, maar komt tot m'n knieen :? .

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:10

Ik bestel tegenwoordig alleen online.. Echt hoor.. Ik word gek in kledingwinkels, kan nooit wat vinden..
Nu hadden ze bij de C&A een hele fijne betaalbare broekenlijn.. En wat denk je, nu hebben ze hem weer uit de collectie gehaald.. _-:(
En mijn broeken beginnen te verslijten, dus ja.. Daarvoor zal ik wel weer naar de winkel moeten.. -O-

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:10

Goedemorgen

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:18

Morguh!

Vind er bij H&M niet zo heel veel op staan. Wel leuke dingen! maar niet veel aan keuze bedoel ik. Stukken minder dan in hun winkels in ieder geval.
Mijn ervaring met online shoppen is dat ik alles altijd weer terug stuur, ander materiaal dan verwacht, pasvorm niet goed enz. Dus probeer toch maar in winkels te slagen, maar kleding shoppen is niet mijn favoriet :n .

Dat is erg balen, dat je geliefde spijkerbroekenmerk er niet meer is :(
Ik heb altijd spijkerbroeken van het merk Only. Die passen mij gewoon het beste. Ik probeer wel eens een ander merk, maar die zit dan toch minder.

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:21

Internetshoppen doe ik ook nooit. Vind het leuker om lekker naar de stad te gaan. :9

De meest broeken die ik heb zijn van G-star. Zitten allemaal geweldig en gaan lang mee. *D Ohja ik heb er ook 1 van Rock&Republic (victoria beckham), maar die vind ik niet zo geweldig zitten.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:26

Niet veel aan keuze? :=
Vind ik wel eigenlijk, je kan alle truitjes wel in 5 verschillende kleuren krijgen!
Kweet niet, maar in de H&M winkels kan ik nooit wat vinden.. Alles ligt doormekaar etc. Ik vind het altijd rommelige winkels..

Kga eens even douchen en aankleden..

Only, G-star, Killah en al die óntzettend dure merken past mijn kontje niet in hoor.. :Y)
Ze zijn er wel in mijn maat, maar de winkel hier verkoopt ze niet.. Omdat ze te weinig verkocht worden.. Die verkopen alleen tot maat 40..

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:27

wat zitten jullie nou te klagen met jullie 1,65 :P ik ben dus 1,53m (als je me ziet op de keuring dan weet je pas hoe klein ik ben ;) ) en ben nu 76 kilo. Te zwaar dus en ik klaag er ook over hoor. Maar ik ben dus niet van plan om mijn hele leven te laten beïnvloeden door eten. Ik eet lekker, soms te veel maar meestal gewoon normaal. Door die rot schildklier ben ik dan wel veel gewicht aangekomen. Ik woog vroeger altijd iets van 65 kilo, ook teveel maar dat vond ik nog wel mooi. Maar wat grit al zei, ik heb een vriend en nog wel gevonden terwijl ik al iemand had, dus zo onaantrekkelijk ben ik niet hihihihi. Wat ik wel altijd zeg als Mich klaagt over rugpijn, ja duh moet je maar niet zo'n klein vrouwtje uitkiezen (hij is dus 1.,96m) nu moet je elke keer bukken om me te zoenen en hij tilt me regelmatig op die gek. Ik zeg dan moet je maar geen zwaargewicht optillen hoor, dan wordt die boos :P Hij vindt me mooi zoals ik ben, val je af nou fijn maar niet nodig...

Kleding kopen, pfff is voor mij een ramp, broeken te lang, mouwen te lang, word er gek van. Broeken koop ik altijd in de zomer, dan hebben ze die 3/4 broeken, die pas ik dan heel goed :P Mouwen is bij mij altijd omslaan, het is gewoon niet anders. Ik hoop echt dat mijn kids langer worden dan mij hoor...

Nou ik ga mn slaapdagje houden, ik moet toch een keer aan mn chronische vermoeiheid denken. Als ik zo door blijf lopen dan kan ik over een maand helemaal niks meer -O- Ik kon een tijd geleden niet eens mijn sokken aankrijgen omdat ik te moe was, echt verschrikkelijk, dit wil ik echt nooit meer meemaken maar dan moet ik wel aan mezelf denken.

Gisteren wel een leuke avond gehad, we waren pas om 1.15 uur thuis en mijn zwager ging pas om 1.45 uur weg. Vanmorgen om 5 uur ging de wekker weer, maar Mich kwam pas om 6.40 uur zn bed uit, gek he :P

Werkse allemaal of klooise bij de paarden, ik ga slapennnnn
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 19-02-09 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:27

En nu ga ik even snel douchen en aankleden en dan met paps naar de ruitersportzaak.. :P

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:42

Veel plezier Sita!!

Biancaa; heb ik niet gezegd hoor, over vriendjes vinden/hebben en je figuur. Je uiterlijk aanpassen om een vriend te kunnen "scoren" of houden, daar geloof ik niet in!! Dan kun je nooit meer jezelf zijn.

Je moet gewoon reeel zijn, je weet zelf wat je postuur en aanleg is, wat je eetpatroon is en of er medische redenen of zorgen mee spelen. Daar moet je je weg in vinden en accepteren wat haalbaar is.
Gezond eten is altijd goed, maar je leven lang lijnen en altijd opletten op wat je eet, daar wordt je denk ik een heel chaggie persoon van. Dan maar steviger en vrolijk!!!
Er wordt altijd gezegd dat het woord uitstraling zo cliche is. Nou echt niet, dat is het belangrijkste wat je hebt en gaat niet over je figuur!

Sporten doe ik niet om af te vallen, dat gebeurd om de een of andere reden niet. Maar wel voor mijn conditie. En ik moet gezonder eten, omdat ik echt veel snoep en snaai. Dat is gewoon niet nodig en geeft die onnodige kilo's, waardoor kleding weer te strak gaat zitten. Heb alleen geen zelfdiscipline, eigen schuld, dikke bu eh buik *D .

Zo, ga maar eens op de crosstrainer :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 10:58

:wave: goedemorgen

Bianca gisteren leuke lange nacht gehad 8-) en vandaag lekker rustig aan :z
Mijn ma is ca 1.60 m ?! en koopt dus ook altijd van die 3/4 broeken :D en ze kan trouwens meestal ook goed slagen bij Ter Stal ;)

Eindelijk meer meiden die gek worden van kledingwinkels :D
Kan meestal het beste slagen bij Miss Etam, maar soms hebben die allemaal leuke dingen en soms is alles helemaal niks :o
Ook apart vind ik dat getailleerde kleding daar maar tot mt 46 gaat :n ze hebben een grote maten winkel maar daar verliezen alle kleren dus ineens taille 8)7 gelukkig pas ik meestal 46 nog :o maar schoonzusje niet en die heeft juist een leuke taille die nog best geaccentueerd mag worden ookal is ze een maatje meer >;) en getailleerd valt ook mooier bij haar billen :D maar ze heeft nu een andere betaalbare grote matenwinkel gevonden

Vroeger bestelde mijn mam voor ons altijd veel bij de Wehkamp, Neckermann of Otto :+ tja je moet wat als kinderen kleren kapot hebben of belangrijk feestje hebben en geld is nog niet binnen O:)
Maar moet zeggen dat die kleren me altijd goed pasten en bijna nooit iets terug hoefde 8-)
Misschien toch maar weer eens kijken op die sites :+

Veel plezier Sita 8-)

idd Grit :)) succes op crosstrainer :P

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:02

Ik heb echt een hekel aan kleding kopen haha, vind ook maar weinig fatsoenlijks.... voor betaalbare prijs.
En als ik twee dingen van dezelfde maat koop past het een wel en het andere niet en ik ga echt niet alles daar passen, verschikkelijk vind ik dat.
Als ik via internet bestel weet ik nooit welke maat ik moet hebben... bestel/koop dan ook niet zo vaak kleding :o

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:03

Ach ben ook niet de slankste (broekmaat 46) en ben 1.82 lang, dus het valt niet gigantisch op. C&A heeft fijne spijkerbroeken die wonderbaarlijk genoeg ook lang genoeg zijn en dat voor 29 euro :D
Draag altijd hemdjes van de DiDi, die komen heel fijn tot over mijn heuepen, dus onder een gewoon shirt heb ik altijd zoon hemdje aan. Ontzettend fijne stof zjin ze. Heb er nu een stuk of 15 :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:07

ik vind shirtjes en truitjes wel leuk om te kopen, maar broeken.. Pff dat vind ik echt niks. Ik heb nu een winkel waar ze wel fijne en goed betaalbare broeken hebben dus dat is wel fijn!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 11:11

O ja leon da's zo IRRI denk je Ha dit past mooi in andere kleur ook meenemen en dan trek je het aan en zit het toch anders dan die andere >;)

Moet zo naar Baarn :wave:

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:15

leon: Jack Jones heeft gave betaalbare mannenkleding

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:20

Grid; veel plezier in Baarn. Al heb je er niet zoveel zin in. Ach, radio aan en meezingen maar :)ddd .

Bubblegum; heb is dus precies andersom ;)

Toen ik accountmanager was, moest ik netjes gekleed gaan :\ . Dus ook geregeld shoppen als weer eens iets officieels was. Die kleding hangt nu werkeloos in mijn kast en wat ben ik blij met mijn werk in spijkerbroek en trui/shirt van mijn werk. Hoef ik niet na te denken wat ik aan moet, heerlijk :j .
Shop dus ook bijna niet meer, zie mezelf op foto's vaak in dezelfde kleding :=

Carlo is een betere shopper, die winkelt 2-3 keer in een jaar, koopt meteen een stapel en is weer klaar.