Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
He's huge!

.

ik ben dus 1,53m (als je me ziet op de keuring dan weet je pas hoe klein ik ben
) en ben nu 76 kilo. Te zwaar dus en ik klaag er ook over hoor. Maar ik ben dus niet van plan om mijn hele leven te laten beïnvloeden door eten. Ik eet lekker, soms te veel maar meestal gewoon normaal. Door die rot schildklier ben ik dan wel veel gewicht aangekomen. Ik woog vroeger altijd iets van 65 kilo, ook teveel maar dat vond ik nog wel mooi. Maar wat grit al zei, ik heb een vriend en nog wel gevonden terwijl ik al iemand had, dus zo onaantrekkelijk ben ik niet hihihihi. Wat ik wel altijd zeg als Mich klaagt over rugpijn, ja duh moet je maar niet zo'n klein vrouwtje uitkiezen (hij is dus 1.,96m) nu moet je elke keer bukken om me te zoenen en hij tilt me regelmatig op die gek. Ik zeg dan moet je maar geen zwaargewicht optillen hoor, dan wordt die boos
Hij vindt me mooi zoals ik ben, val je af nou fijn maar niet nodig...
Mouwen is bij mij altijd omslaan, het is gewoon niet anders. Ik hoop echt dat mijn kids langer worden dan mij hoor...
Ik kon een tijd geleden niet eens mijn sokken aankrijgen omdat ik te moe was, echt verschrikkelijk, dit wil ik echt nooit meer meemaken maar dan moet ik wel aan mezelf denken.
.
goedemorgen
en vandaag lekker rustig aan
en ze kan trouwens meestal ook goed slagen bij Ter Stal
ze hebben een grote maten winkel maar daar verliezen alle kleren dus ineens taille
gelukkig pas ik meestal 46 nog
maar schoonzusje niet en die heeft juist een leuke taille die nog best geaccentueerd mag worden ookal is ze een maatje meer
en getailleerd valt ook mooier bij haar billen
maar ze heeft nu een andere betaalbare grote matenwinkel gevonden
tja je moet wat als kinderen kleren kapot hebben of belangrijk feestje hebben en geld is nog niet binnen
succes op crosstrainer

.
. Dus ook geregeld shoppen als weer eens iets officieels was. Die kleding hangt nu werkeloos in mijn kast en wat ben ik blij met mijn werk in spijkerbroek en trui/shirt van mijn werk. Hoef ik niet na te denken wat ik aan moet, heerlijk
.