Flynn vind Wieke erg gezellig Toen Wieke aan de andere kant van het draad stond (niet de bedoeling ) liep hij gezellig met haar mee. Ze is iets ouder, dus dat is wel een gezellig speelkameraadje. Wel een verschil hoor ze is een stukkie hoger dan hem, en zo.. slank, en elegant! En vooral nog schoon en daar staat mijn bemodderde buffel dan naast te springen Zal wel wat fotootjes maken een dezer dagen
TK da's niet zo best hele afdeling dicht en al veel zieken ... idd hopen dat het jouo overslaat *duim duim*
Stennisje ben benieuwd...
Gaat Hyves gadget bekijken, want had verplicht "sint" bezoek (blij dat t weer voorbij is ) dus kon niet kijken
Flynn krijgt beweging en modderbad door nieuweling en heerlijk met Jes gereden
Hier vanmiddag ook nog heerlijk met Say gereden . 1st ff de bak uitgeprobeerd en als je niet de hoeken doorrijd is ie idd fijn Lekker ruim is ie ook dus geen scherpe bochies voor mijn meis Maar het was veel te mooi weer om in de bak te rijden dus vervolgens lekker buitenritje gemaakt Natuurlijk waren er ff spoken op de heenweg want normaal reden we die weg alleen andersom dus ze moest nu ontzettend snuiven natuurlijk en als er dan ineens een mannetje zand aan het scheppen is in de tuin moet je natuurlijk énorm schrikken want dat kan natuurlijk niet ...
Kwam op de hei nog een stel tegen die jaloers waren dat ik niet zelf door het zand hoefde te sjouwen maar op een paard zat en vroegen ook nog of ik haar niet ff uit wilde lenen, zodat ze makkelijk "de berg" op konden
Nu nog ff bankhangen met hubbie
o ja ennuh Annique VAST GEFELICITEERD vanaf morgen ook TIG
Klinkt goed Ingrid! Haha ja wij hebben het maar luxe zo hoog en droog. Ook als ik mensen door natte bermen zie ploeteren terwijl het enige wat nat wordt Jessie haar dikke pootjes zijn.. Goed, nadeel daarvan is wel weer dat ik nou ik weer veel met Flynn loop de hele tijd te horen krijg "Goh, laat je hem uihuit?" "Dat is een grote hond!" "Is het een koe? HWAHAHAHAHAHAHAHAHAH"
Berdien nieuwe aanwinst op stal, hoe komt ze zo mager en bang?
Gewoon voet bij stuk houden bij de dokter, Chantal, je betaalt tenslotte genoeg aan je ziektekostenverzekering.
Heb net even het filmpje gezien, Leon! Betekent dat dat Arjan ook nog naar Uruzgan moet?
Ingrid lekker de omgeving verkend met Sayla.
Bezoek aan medium was zeker wel nuttig. Ik heb weer wat meer inzicht in mezelf en het pad dat ik momenteel volg. Echt heel diep ga ik er liever niet op in hier, maar ik heb er veel aan gehad en in herkend.
stennisje: wat leuk dat je er wel wat wijzer van ben geworden zeg.
Mijn zusje is ook erg bezig met het spirituele, en zichzelf ontwikkelen en ontdekken dmv verschillende cursussen. Ze heeft oa reiki gedaan. Ik ben erg nuchter, een echt oer hollandse boeren trien. Toch ben ik een keer met mijn zusje naar een spiriule beurs geweest. Dat was erg ophelderend voor mij. Dingen die ik verdrongen heb, konden zij mij haarfijn uitleggen. Het was absoluut niet zweverig. Ik ben er toen ook zo veel wijzer van geworden.
Geen idee eerlijk gezegd. Gisteren schijnt ze wel gezelliger zijn geweest. Wie weet is ze net afgespeend en daardoor wat ingevallen, stukje stress? Ze is in ieder geval direct ontwormd bij ons, en ze staat nou bij de andere 8 op 5 hectare. Komt wel goed
Ik vind dat veel spirituele zaken een steuntje in de rug kunnen zijn, om jezelf te ontdekken en ontwikkelen idd, maar dat je wel met beide benen op de grond moet staan (niet zweven dus).
Mijn oom is een reiki-master, en er heel erg mee bezig. De dingen die hij kan beschrijven, ook aan de hand van bijvoorbeeld een pendel, handoplegging en andere zaken, je krijgt er kippenvel van. Er zijn meer dingen tussen hemel en aarde, en hij is daar een heel sterk voorbeeld van.
Ik denk dat ik Arjan heb gezien. Was hij degene die iets demonsteerde??
Berdien; succes met Friesje Spillebeen. Die is zo bijgetankt op zo'n lap wei. Als Flynn haar niet teveel calorieen laat verbranden .
Ik ben ervan overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde. Dat moet wel, wie zijn wij nou, om het nog maar niet te hebben over een heelal dat niet kan eindigen (hekje; einde heelal ). Maar ik vind het lastig er iets mee te doen, wil alles kunnen verklaren. Het is zo ontastbaar. Ik heb een reiki-behandeling gehad. Ik hoefde alleen te liggen en te ontvangen. Ik wilde het graag, maar het werkte bij mij niet. Ik lag me letterlijk te vervelen. Ik heb van Bert een fotoreading laten doen en dat heeft mij wel geholpen bij de verwerking. Niet omdat het veel nieuwe info gaf, maar wel bevestiging.
Mijn zusje doet wel eens reiki bij mij, wat een verlichting kan dat soms zijn zeg. Ze doet niet veel behandelingen bij anderen, ze doet het vooral bij haar zelf.