Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
..en bij de 2e keer werd ik verliefd op een merrie van 1.42.. dus echt gelukt is het niet
maar ik ben heel blij met m'n dames. Succes met je zoektocht 
.
.Dus voor mij rustige ritjes.
.
dat was natuurlijk in mijn jonge jaren, hahaha
snowdon schreef:Sinds donderdag niet afgewassen, Jellie? Wow.. zelfs ik zou het niet zo lang kunnen laten staan
Jeps, maar t was wel voorgespoeld hoor.. dus gelukkig niet helemaal aangekoekt 
Leuk dat ze 9e zijn geworden van de 40! *applausje*
Dat klinkt helemaal niet prettig.
Nu neemt ze ze morgen mee 
Gefeliciteerd met je zadel!!!!! Mooi man. Bij mij komt er ooit ook zo een
Welke maat heb je?Jellie schreef:Hihi, Leonoor ben ik niet de enige met mijn ‘achterstallige vaat’.
Jellie schreef:
Mazzel, de saucijsjes waren heerlijkGefeliciteerd met je zadel!!!!! Mooi man. Bij mij komt er ooit ook zo een
Welke maat heb je?

Tinkermuts schreef:keek net ff op marktplaats, zag dat Tomboy te koop staat en staat een heel lief klein tinkertje van 1.30 te koop.

super hoor!
Tinkermuts schreef:gniffel, zover ik weet niet, maar heb in ieder geval een halfjaar niet meer bij die shoarmazaak durven komen
Bonte schreef:hoor. Gun me er de tijd niet voor en heb er een hekel aan
We kunnen wel een clubje oprichten

We zijn heerlijk wezen mennen. Lem mocht voor t eerst mee. 

Jan kreeg Flan makkelijk achterwaarts tussen het lamoen. Ik heb haar verder ingespannen. 
Had ie lem op de kar gezet, bleek dat hij mijn portemonnaie en fototoestel vergeten was. Kon ie weer terug
Het 1e tikje schoot ze gelijk wel een stuk vooruit... Jan al in paniek
Toen we op het pad naast de provinciale weg reden konden we lekker een stuk draven. Eerst zwabberden we aardig maar toen ik eenmaal de teugels echt goed had (vind ik nog moeilijk te bepalen) liep ze netjes recht. Lem ging helemaal kreunen van opwinding toen ze draafde. Hij wilde ook
En ook een auto die heel langzaam ging rijden maar echt een heel irri geluid daardoor ging maken. Gelukkig bleef Flan er mak bij.
Dus die kwamen snel weer voorop zitten
Voor mij en Flan ook even wennen dat het zweepje erbij is gekomen. 

Lekker gereden jij
Mazzel-meid schreef:Het is een Randolls (nep-Barefoot), en die heeft maar 1 maat.
Zelf vind ik 'm overeen komen met maat 1.
Of wat was er mee? Je stond er iig negatief tegenover geloof ik... Dacht ik.. 
Jellie, coole foto's weer!

(overigens, Jan had deze foto's gemaakt
met mijn cameratje) Maya schreef:Mazzel-meid schreef:Het is een Randolls (nep-Barefoot), en die heeft maar 1 maat.
Zelf vind ik 'm overeen komen met maat 1.
Toch maar wel? Toen ik je erop wees zei je toch dat je m te goedkoop vond tov de Barefoot?Of wat was er mee? Je stond er iig negatief tegenover geloof ik... Dacht ik..

Citaat:Tinkermuts, dat heb ik een keer gehad toen ik bij iemand achterop de fiets wou springen, hahaha zo eroverheen met mij kop tegen de muur [was in een steegje]
en na 20 meter dacht hij, go ze is toch wel heel licht, keek om en zag mij buiten westen liggen, dat was natuurlijk in mijn jonge jaren, hahaha
lekker bij komen met een flinke bult op je hoofd, ofniet? 

Hadden we het erover dat de Barefoot compleet 650 zou zijn, en dat dat zo duur was voor de scholier als jou zijnde. En ik vertelde over de Randolls die compleet 320 is bij mij in de winkel in de buurt, weet je nog?
Dat bedoel ik