Ik ben gisteren voor het eerst op buitenrit geweest met Guus Hij was super braaf dat beest schrikt echt nergens van zeg wij hebben in het bos voor ons huis een outdoor lasergame plek zitten, en daar liepen allerlei kinderen in dat stukje bos, te rennen, schreeuwen en gek doen. Interesseert hem niks Andere paarden die rennen, trekkers, shovels, drukke camping, hij loopt overal gewoon stoicijns langs Hij is braver nog dan die ouwe van mij moet ik zeggen, die is de laatste tijd zo ontzettend druk, nu gaat Guus ook wel hard maar Girocco schrikt daarbij ook nog van echt alles, een blaadjes dat beweegt wordt al aangezien als iets waarvoor je wel even aan de kant moet springen
hey lieve Cecile, jeetje meid ik zit net het verhaal te lezen... wat een k*tgedoe zeg Gaat het een beetje met je nu? Klinkt stom maar merries zijn er meestal eerder overheen dan de eigenaren. Knuffel haar maar goed en denk ook aan jezelf
Ik ben vanochtend eerst naar huis gegaan, het was nog niet zo warm dus kon ik mooi nog even op ziggy rijden. Voor het eerst op het grote land Hij was braaf, maar wel zenuwachtig. De aardappels waren maar eng hij was wat kijkerig en wat dronken We hebben lekker gedraaft en wat figuurtjes gereden om hem wat soepeler te krijgen. Er stond ook een trekker in het land, die vond hij de eerst 5 keer dat we er langs gingen niet eng. Maar de 6de keer hij liep zijwaarts weg, zo snel zelf dat hij bijna zijwaarts omviel
Resi_lover
Geplaatst: 24-05-09 12:56
Cecile, wat erg, heel eel sterkte, geef willey een dikke knuf
Bianca, wat gaaf jeh, heb je een foto
Janet Ziggy gereden
Cp met Guus een buitenrit gemaakt
Van die kleine kindjes zeggen ook wel eens tegen hun ouders "kijk papa/mama, een koeienpaard"
Wij hadden gisteren een topdag!! Staldag op stal! Allemaal spelletjes (blind slalommen, estafette, was ophangen en stoelendans) en dat in 4 teams. (oranje, rood, groen en wit) Oranje en rood streden in de ochtend tegen elkaar en groen en wit in de middag. Iedereen dacht dat team wit (mijn team) niet ging winnen omdat Bons niet zo snel zou zijn!!! Ik heb ze een poepie laten ruiken want mn kanjer was super!! Lekker hieperdepieper, goed aan het been en dus snel!! We hebben dus gewonnen! We riepen dan ook heel de middag: "Wit, wit, wit. Dit is het team met pit!!!!!" Aan het eind van de dag werd het: "Wit, wit, wit. Wij wonnen dit!"
Hier 3 foto's van Bons en mij.
estafette. met overall aan en lepel met ei in hand!:
Klinkt erg leuk Boncho! Gefeliciteerd met de overwinning!
cp112
Geplaatst: 24-05-09 15:16
Pfff wat ik nou weer heb. Krijg ik een waaschuwings pb van de mods dat ik mensen persoonlijk aanval... Snap er geen zak meer van soms hoor, ik tem nadat iemand mij persoonlijk aanvalt en ik krijg de waarschuwing, daar klopt toch iets niet hoor.
ja soms reageren ze hier heel raar cp, snap er soms ook niets van. Mich had een keer wat onder mijn naam gezegd en toen kreeg ik een waarschuwing dat er niemand onder mijn naam mocht zitten, ik schreef het zelf, maar namens hem dus...
Gaaf boncho! onwijs leuke foto's ook zeg!
Ik heb wel een foto van de jurk hoor, ook met mij erin Hier mochten we gewoon van alles foto's maken, echt super. Deze plaats ik alleen nog niet aangezien Mich naast me zit
Mich was trouwens echt weer lief, belt die me op om te vragen hoe het was geweest. Dus ik zei dat we onwijs veel lol hadden gehad en dat zelfs mijn vriendin in een trouwjurk had gestaan en dat zijn moeder foto's had genomen. Dus hij zegt heel droog, nou dan gaan we de dag ook nog leuker afsluiten en dan neem ik jullie mee uit eten bij de japanner... Dan hebben we gewoon de hele dag een lekkere dag gehad (hij weet dat ik de laatste dagen erg depri ben om alles)
Hij had trouwens geen leuke dag want zijn gebit wordt gerenoveerd en hij zat bijna de hele middag bij de tandarts
Dus ik had gister echt een onwijs leuke dag en vandaag een heerlijke dag met zijn 2-en. Geen kids, geen voetbal, gewoon lekker samen uitslapen en de dag samen doorbrengen. We hebben net samen nog wat sushi gegeten (kreeg een hele bak mee van de eigenaar van het restaurant, die ken ik namelijk al 10 jaar) en nu gaan we naar zijn moeder en broertje. Vanavond lekker samen aan de toastjes en de alcohol als afsluiting
Heb er zin innnnnn
ellieellende
Geplaatst: 24-05-09 15:42
Bianca! Gefeliciteerd met de jurk!!! Das alweer een zorg minder! Let wel op met het zonnetje! Ik sprak net iemand die op verkeerde plekken helemaal rood was geworden en vrijdag ook in een trouwjurk moet aantreden! hihihihi
Leuk man CP! Lekker relaxed ritje gehad!
Bij Boncho ziet het er ook cool uit hoor! Gefeliciteerd!
Nouw, ik heb ook een aardig relaxed ritje gehad; lees wedstrijd, ze was zo relaxed en liep naar mijn idee lekkerder dan de vorige keer. Helaas zag de jury dat niet zo en bestempelde het geheel als impulsloos Dus ik eindigde ergens onderaan de lijst met 170 en 167 punten..... Maar goed, ik ben blij, Niamh had het naar haar zin dus we gaan volgende week toch echt op dezelfde voet verder!
Als het voor je gevoel goed gaat dan telt dat veel zwaarder dan de punten. Tenminste, dat is mijn mening Soms heb je ook wel het gevoel dat het bagger gaat en dan heb je ineens hele hoge punten ook zoiets raars, altijd op je gevoel afgaan, als het goed voelde, dan ging het waarschijnlijk voor jullie ook gewoon super
Tssss ze hebben niet eens goed opgeteld! Ook bij onze stalhouder niet. Daar scheelt het zelfs 7 punten! Bij mij dan maar 2, bij alle 4 de proeven niet! Das best triest bij een selectie wedstrijd!! ik had dus 172 en 168 punten.
Grit
Geplaatst: 24-05-09 16:29
TV; deze nare ervaring is ook niet zomaar vergeten. Ik vind het echt rot voor jullie...
Jammer Ellen, maar jouw gevoel was in ieder geval goed!!! Maar het is dan ook wel leuk om het in punten terug te zien.
Guus helemaal relaxt buiten
En de jurk is besteld , weer een stapje dichterbij de bruiloft.
Klinkt als een gezellig middagje Boncho en ook nog gewonnen
Ziggy een borreltje teveel op
Ik heb het goed. We hebben het zwembadje opgezet, dus net op een luchtbed rondgedobberd in 20 cm water En vanmorgen heeeeeeeeeeeerlijk buitengereden. Willow (haflinger van vriendin) was mee en dit was zijn vierde ritje buiten. We zijn van alles tegengekomen en hij bleef erg braaf. Soms even op de rem en hele grote ogen, maar daar bleef het bij.
Tinkerstalvlot, gecondoleerd meis wat een gemis zal dat zijn voor zowel jullie als willy!
Biancaa haar jurk gekocht, ben benieuwd je bent er vast prachtig in! Met een geweldige sleep erachter
CP een waarschuwing, balen!
Jack russels zijn ook niet mijn honden hebben zelf een boerenfox maar die is opgevoed en geweldig lief
Janet lekker gereden op ziggy! leuk dat hijzo braaf was!
Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad op stal, pallieter even gereden en daarna lekker met z'n allen genoten in de zon. Ben wel verbrand maar heb mooie fotos van himyar en pallieter kunnen maken!